جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع موج دوم سفرهای نوروزی گفت: این امر افزایش پنج برابری ترافیک جاده های استان را رقم زده است.
کد خبر: ۳۹۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 25 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ مراد حیدری با اشاره به شروع موج دوم سفرهای نوروزی از روز گذشته، گفت: همزمان با شروع موج دوم سفرها، بازگشت موج 
اول مسافرین نوروزی به استان را نیز شاهد هستیم و این امر موجب شده تا ترافیک پرحجمی در هر دو مسیر رفت و برگشت راه های استان داشته باشیم.

حیدری با اشاره به رشد 70 درصدی ترافیک جاده های استان در نوروز امسال، گفت: همچنین ترافیک نوروزی جاده های استان نسبت به روزهای عادی سال پنج برابر شده است.

وی افزود: با توجه به این شرایط توصیه اکید ما به رانندگان رعایت بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز است.

جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر بارندگی در سطح راه های استان مشاهده نمی شود، گفت: کماکان برخی محورهای استان لغزنده هستند که توصیه می شود رانندگان در این محورها بیشتر احتیاط کنند.

حیدری تصریح کرد: همچنین توصیه می شود رانندگان حتما در فواصل مناسب بین راه استراحت کامل را داشته و به هیچ عنوان در حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار