فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به تعاملات خوب دستگاه قضائی با نيروي انتظامي، گفت: امنيت همراه با عدالت از مطالبات مهم و بحق مردم جامعه است و ناجا نيز در اين وادي تلاش می کند که در تامين امنيت، حقي از مردم ضايع نشود.
کد خبر: ۴۱۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 23 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در جلسه تعاملی با دادستان شهرستان اسلام آباد غرب که با حضور فرماندهان کوپ و روسای پلیسهای تخصصی در سالن جلسات فرماندهی ستاد انتظامی برگزار گردید،با تاکيد بر اينکه انسان در جامعه امن، رشد اجتماعي، فرهنگي و سياسي پيدا مي کند، رونق اقتصادي کشور از جمله بازار، اشتغال و کسب و کار، را در گرو امنيت در جامعه دانست. 

وي با اشاره به جايگاه و تاثير والاي امنيت در همه ابعاد مادي و معنوي زندگي اجتماعي، گفت: امنيت همراه با احساس امنيت، براي مردم مهم است و مردم اين دو مقوله را از نیروی انتظامی و دستگاه قضائی خواستارند. 

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به اينکه تامين امنيت جامعه نيازمند مشارکت همگاني است، خواهان مشارکت همه دستگاه هاي مرتبط و مردم شد و گفت: امنيت همراه با عدالت از مطالبات مهم و بحق مردم جامعه است و ناجا نيز در اين وادي تلاش دارد تا در تامين امنيت، حقي از مردم ضايع نشود. 

وي در ادامه با اشاره به اينکه پيشگيري و درمان جرم در اولويت کاري نيروي انتظامي است، گفت: به سبب تعامل خوب مردم و ساير سازمان هاي موثر در پيشگيري از جرم همچون دادگستری با نيروي انتظامي شاهد توفيقات خوبي در اين دو مقوله در شهرستان هستيم. 

فرمانده انتظامي اسلام آباد غرب با اشاره به تعاملات خوب دستگاه قضا با ناجا گفت: پيشگيري از جرم با مشارکت تمام سازمان هاي مرتبط نيازمند يک عزم همگاني بوده که دستگاه قضا در اين راستا خوب عمل کرده و قابل تحسين است. 

سرهنگ سرتیپ نیا از امنيت به عنوان يك فرآيند اجتماعي كه حاصل تعامل و کارکرد همه گروه ها،بخش ها و افراد جامعه است، ياد کرد و گفت: نظم و امنيت مطلوب و پايدار بدون مشاركت جدي و مسئوليت پذيري آحاد جامعه، محقق نمي شود. 

در ادامه دادستان شهرستان اسلام آباد غرب با تاكيد بر هم انديشي مسئولان قضائي و انتظامي شهرستان و فعاليت چشمگير فرماندهي انتظامي اسلام آباد غرب، گفت: اين رويه رو به رشد امنيت شهر اسلام آباد غرب ميسر نمي شود مگر با تدبير فرمانده لايق، دلسوز و ولايت مداري که با هدف خدمتگزاري به مردم به سکانداري انتظامي شهرستان مي پردازد. 

"صادق عزیزی" خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي در زمينه ارتقای سطح امنيت اجتماعي جامعه در مسير درست رشد و پيشرفت قرار گرفته و در راستاي پيشگيري از ناهنجاري ها و انحرافات اجتماعي گام هاي موثر و چشمگيري برداشته که جاي اميدواري و خرسندي است. 

وی يادآورشد: در حال حاضر تعامل دستگاه قضا و نيروي انتظامي در شهرستان اسلام آباد غرب از وضعيت مطلوبي برخوردار است که اين فرصتي مناسب براي دو سازمان است تا به اهداف مشترك که همان تامين امنيت اجتماعي پايدار جامعه است، برسند.

دادستان اسلام آبادغرب با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت:در برگزاری، حفظ و حراست از صندوق‌های رأی و آراء مردم، نیروهای انتظامی باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و با تمام توان از آراء و نظر مردم و صندوق‌های رأی حراست و صیانت کنند.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت انتخابات و حراست از صندوق‌های رأی بر عهده‌ی نیروی انتظامی است و این نیرو باید با تمام توان در این راستا تلاش کنند، افزود: در شهرستان اسلام آبادغرب نیروی انتظامی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارد و با هرگونه بی‌نظمی و در برگزاری انتخابات برخورد قاطع صورت می‌گیرد. 

عزیزی با اشاره به اینکه باید زمینه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در کمال آرامش و امنیت ایجاد شود که در این زمینه خوشبختانه نیروهای مسلح به‌خوبی پای‌کار هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به‌هیچ‌عنوان نباید به نفع یا ضرر کاندیدا یا حزب خاصی در انتخابات فعالیت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار