حشمت الله فلاحت پیشه اظهار کرد:بر طبق گفته های مسئولین کشوری قرار است امسال نزدیک‌ به یک‌میلیون‌نفر از زائران عتبات عالیات از مرز خسروی عبور کنند.
کد خبر: ۴۸۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 03 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس، عضو کمیسیون‌امنیت ملی و سیاست خارجی  با اشاره به وضعیت مرزی خسروی،گفت:بعد از آن که در اربعین‌ سال گذشته یکسری مشکلات برای مردم‌ پیش آمد و ضعف خدمتگزاری مشهود بود، امروز مسئولین کشور تصمیم گرفته اند که حداقل یک‌میلیون‌نفر از مرز خسروی عبور کنند.

 وی با بیان‌ این‌ مطلب که تحدیدی با عنوان داعش در منطقه وجود ندارد،اذعان کرد: شاید داعش به عنوان هسته تروریستی در عراق وجود داشته باشد اما به عنوان خاکریز در عراق در حال از بین رفتن است.

وی ادامه داد:زمینه برای سفر زائرین فراهم است و با تدابیر مشترک امنیتی می توانیم کاری کنیم که امسال زائران عتبات با آرامش و امنیت بهتری به زیارت خود بپردازند.

 نماینده مردم‌ اسلام‌ آبادغرب و دالاهو با اشاره به زیرساخت های لازم در مرز خسروی،توضیح داد: ما اقدامات زیرساختی را انجام داده ایم و زحمات زیادی مسئولان استان در حوزه راه کشیدند و مسیر چهار بانده اسلام آباد غرب تا مرز در حال تحویل است و هلال احمر هم تجهیزات خود را مستقر کرده و سایر دستگاه ها بصورت آماده باش آماده خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات هستند.

 فلاحت پیشه افزود:اگر سال آینده راه آهن به مرز خسروی برسد ما می توانیم یک و نیم میلیون مسافر را می توا جابه جا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار