مختار احمدی در گفتگو با تابناک:
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان ازکارآفرینان برتردر سال 1396 تا پایان مهر ماه جاری تمدید شد.
کد خبر: ۵۰۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 10 October 2017
مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:هدف از برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور و سایر موارد عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام از روز شنبه مورخ 11 شهریور ماه سالجاری آغاز و تا پایان روز یک شنبه مورخ 30 مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، میتوانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمایند.

احمدی اظهار داشت : همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه واقع در خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی – ساختمان سابق استانداری مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 37293160 تماس بگیرند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تکارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار