حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت:با اختصاص ۱۴۸ و ۷۴۰ میلیون ریال اعتبار برای سال مالی ۹۷ برای عمران و آبادانی اولویت با طرح‌های نیمه تمام و مستمر شهرستان استان است.
کد خبر: ۶۲۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 30 June 2018

حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:۹۸ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال از این اعتبار، از محل اعتبارات متوازن برای اجرای ۱۵ پروژه در نظر گرفتهشده است.

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی سراب روانسر، ساماندهی ورودی شهر روانسر، آبرسانی به تعداد از روستا‌های شهرستان و اجرای طرح‌های هادی از مهمترین این طرح‌ها است.

فرماندار  شهرستان روانسر اظهار داشت: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان، از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها نیز ۵۰ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال برای اجرای ۵۷ طرح و پروژهاختصاص یافته است.

ویسمرادی تصریح کرد: مهمترین این طرح‌ها را آسفالت راه روستایی سه روستا، عمران شهری شهر‌های روانسر و شاهو، اجرای طرح هادی، اصلاح شبکه‌های آب آشامیدنی شهر‌های روانسرو شاهو، تعمیرات مدارس و افزایش ظرفیت مخازن آّ شرب شهر شاهو اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه میانگین اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان ۴۱ درصد است افزود: ۱۰۰ درصد اعتبارات نفت و گاز و ۱۰۰ درصد اعتبارات استانی تملک داراییاختصاص یافته است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار