رئیس اداره محیط انسانی محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هنوز برای احداث سایت پسماندهای ویژه بیمارستانی کرمانشاه مجوزهای نهایی دریافت نشده است.
کد خبر: ۷۰۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 13 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرحناز اقبالی، با اشاره به آخرین وضعیت سایت پسماندهای ویژه بیمارستانی کرمانشاه اظهار کرد: مکان‌یابی این سایت توسط دانشگاه علوم پزشکی به مشاور ذیصلاح سپرده شده و بررسی‌ها درباره چند گزینه‌ای که برای این سایت مد نظر بود، آغاز شده است.

وی ادامه داد: گزارش ارزیابی‌های محیط زیستی این مکان‌ها در کمیته فنی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مربوطه ارائه شده و در نهایت محلی در منطقه "دم شمشه" برای راه‌اندازی سایت پسماندهای ویژه بیمارستانی کرمانشاه در نظر گرفته شد.

به گفته رئیس اداره محیط انسانی محیط زیست استان کرمانشاه، برای انتخاب این محل تمام پارامترها از جمله بافت خاک، شیب شناسی، هیدرولوژی، فواصل محل تا اماکن مسکونی و ... مد نظر قرار گرفت و در نهایت این محل در کمیته فنی به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد باید مجوزهای قانونی برای راه‌اندازی این سایت اخذ شود و در پایان نیز کمیته نهایی برگزار شود، یادآور شد: فعلا کار در مرحله اخذ مجوز از ادارات مربوطه باقی مانده است.

رئیس اداره محیط انسانی محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌ها و مکاتبات متعددی که برای اخذ مجوزها انجام شده، افزود: تاکنون مجوزهای لازم از دستگاه های مربوطه اخذ نشده است.

به گفته اقبالی، بعد از اخذ مجوزها و نهایی شدن محل سایت و با تامین اعتبار لازم، کار احداث سایت پسماندهای ویژه بیمارستانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا تعیین تکلیف سایت جدید فعلا پسماندهای بیمارستانی در محل قبلی بی‌خطر و سپس دفن می‌شود، اضافه کرد: تمام این پسماندها به شیوه کاملا بهداشتی بی‌خطرسازی می‌شود و تاکنون مشکل خاصی از نظر شیوه مدیریت این پسماندها نداشته ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار