مدیرعامل کارخانه قند بیستون کرمانشاه با بیان اینکه این شرکت پرداخت مطالبات کشاورزان را در اولویت قرار داده است، گفت: مرحله دوم پرداخت مطالبات کشاورزان، تا پایان هفته‌جاری عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 27 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،محسن علی‌حسینی ، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته پرداخت مطالبات کشاورزان توسط شرکت قند بیستون از رویه خاصی برخوردار نبود، عمدتا این پرداخت‌ها از بهمن‌ماه هر سال آغاز و مدت تسویه حساب تا پایان مردادماه سال بعد نیز به طول می‌انجامید.

مدیرعامل کارخانه قند بیستون کرمانشاه افزود: در سال 1397 این شرکت با تلاش و تدبیر مدیریت توانمند خود موفق شد علی‌رغم مشکلات نقدینگی و مسائل حاکم بر اقتصاد کشور، پرداخت مطالبات کشاورزان را در اولویت قرار دهد.

وی افزود: این شرکت با ایجاد رویه یکسان و عدالت محور، در آبان‌ماه سال‌جاری، مرحله نخست پرداخت را آغاز و در هر ماه طبق رویه مشخص، تا سقف 50 درصد از مطالبات کشاورزان را پرداخت کند.

علی‌حسینی گفت: با تلاش همکاران این مجموعه مرحله دوم پرداخت مطالبات کشاورزان، تا پایان هفته‌جاری عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل قند بیستون کرمانشاه تاکید کرد: مطالبات 500 نفر از کشاورزان به طور کامل و مطالبات مابقی نیز تا سقف 70 درصد تسویه شده است؛ این شرکت مصمم است تا در آینده‌ای نزدیک در راستای رضایت‌مندی این قشر زحمتکش، تمامی مطالبات را تسویه کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار