رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه از شناسایی استعدادها در کشتی فرنگی استان خبر داد و گفت: مربیان کشتی در حال پرورش کشتی‌گیران فرنگی در رده پایه هستند.
کد خبر: ۱۲۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 09 November 2015
رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه از شناسایی استعدادها در کشتی فرنگی استان خبر داد و گفت: مربیان کشتی در حال پرورش کشتی‌گیران فرنگی در رده پایه هستند.

محمدحسین محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه نتیجه تیم کشتی استان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه افزود: کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی بزرگسالان کشور نتیجه‌ای بی‌سابقه در کشتی کرمانشاه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین بار تیم کرمانشاه حدود 15 سال پیش به این مقام دست پیدا کرده بود، افزود: اکنون با تکرار این نتیجه مشخص شد کشتی استان در حال بازگشت به روزهای اوج است.

به گفته محبی، نتیجه تیم کشتی کرمانشاه بی‌نظیر بود، تیم مازندران با 44 کشتی‌گیر در رقابت‌ها شرکت کرده بود، اما ما با ترکیبی به مراتب پایین‌تر از تیم‌های مازندران و تهران در مسابقات شرکت کرده بودیم.

این مسئول در خصوص کسب مدال برنز توسط احسان امینی تصریح کرد: امینی کشتی‌گیر قدرتمندی است، اما نتوانسته بود روند گذشته را تکرار کند و در رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی‌های خوبی گرفت و حتی می‌توانست مدال طلا را هم کسب کند.

به گفته رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه، ترکیب تیم کشتی کرمانشاه در رقابت‌ها جوان بود، اما تیم کشتی فرنگی کرمانشاه ضعیف است و نباید انتظار داشته باشیم همچون تیم آزاد نتیجه بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال شناسایی استعدادها در کشتی فرنگی کرمانشاه هستیم، گفت: مربیان کشتی در حال پرورش کشتی‌گیران فرنگی در رده پایه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار