سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شورای شهر کرمانشاه باید از شهردار این شهر حمایت کرده و نسبت به عملکرد وی خوش‌بین باشد.
کد خبر: ۱۲۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 10 November 2015
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شورای شهر کرمانشاه باید از شهردار این شهر حمایت کرده و نسبت به عملکرد وی خوش‌بین باشد.

سالار احمدزاده در یکصد و هشتادمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر که شامگاه دوشنبه با حضور شهردار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید الگوی مدیریت اسلامی در مدیریت‌ها نهادینه شود و عملکرد شهرداری کرمانشاه نیز قابل تقدیر است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به وصول مطالبات شهرداری این شهر به ویژه از محل ماده ۱۰۰ افزود: در دوره مدیریت آقای شعبانی، مطالبات فراموش شده ۳ یا ۴ ساله مردم به خزانه شهرداری برگشت.

وی با اشاره به عملکرد خوب عبدالرضا شعبانی در خصوص پیشبرد قطارشهری کرمانشاه گفت: ایشان بدون دغدغه و چالش از بنیه مالی ملی برای جلوگیری از توقف این پروژه استفاده و بنیه مالی خوبی برای قطارشهری تزریق کرد.

احمدزاده الگوی مدیریتی شهرداری کرمانشاه و انتصابات شهردار را با الگوی مدیریت اسلامی مقایسه کرد و گفت: انتصاب نزدیکان آقای شعبانی در بدنه شهرداری به خاطر کاهش دغدغه‌های ایشان است و لذا باید خوش بین باشیم.

وی خواستار حفظ رابطه تنگاتنگ و دوسویه میان شورا و شهرداری کرمانشاه شد و گفت: شهردار آینه تمام نمای شورا است و باید از آقای شعبانی حمایت کنیم.

احمدزاده تقویت بنیه مالی شهرداری، عدالت محوری در خصوص پیمانکاران و نحوه به کارکیری آنان و نظارت کار را از جمله اقدامات مطلوب شهردار کرمانشاه برشمرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار