شهردار کرمانشاه گفت: اتمام پروژه‌های در دست اجرا اولویت کاری شهرداری کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 10 November 2015
شهردار کرمانشاه گفت: اتمام پروژه‌های در دست اجرا اولویت کاری شهرداری کرمانشاه است.

عبدالرضا شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اتمام پروژه‌های در حال اجرا از اولویت‌های شهرداری کرمانشاه است و تعداد زیادی نیز پروژه‌های مصوب داریم.

وی افزود: پیش بینی های لازم و سازو کارهای مورد نظر جهت اتمام پروژه‌های در دست اجرا وجود دارد و امیدواریم در سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه عنایت خاصی به پروژه های شهرداری شود و دولت نقدینگی مورد نیاز را به شهرداری تزریق نماید تا شهری زیباتر و آبادتر از همیشه داشته باشیم.

شعبانی به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی کریدور شرقی  و باغ موزه دفاع مقدس را از جمله اولویت‌های شهرداری کرمانشاه دانست و گفت: باغ موزه دفاع مقدس در ورودی شرقی شهر بیانگر ایثار مردم غرب کشور است و بودجه خوبی از طریق سپاه پاسداران و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس برای این پروژه اختصاص یافته است.

شهردار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهرداری و همه ارگان‌های ذی ربط در سال آینده پروژه باغ موزه دفاع مقدس اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کریدور شرقی مصوب شده، افزود: پروژه‌های تله کابین و شهربازی نیز در دست اقدام هستند و اکنون به دنبال سرمایه گذار برای این دو پروژه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار