شهردار کرمانشاه با بیان اینکه میدان بار باید از شهر خارج شود، گفت: در حال بررسی گزینه‌ها برای احداث میدان بار جدید کرمانشاه هستیم.
کد خبر: ۱۳۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 17 November 2015
شهردار کرمانشاه با بیان اینکه میدان بار باید از شهر خارج شود، گفت: در حال بررسی گزینه‌ها برای احداث میدان بار جدید کرمانشاه هستیم.

عبدالرضا شعبانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: جای کنونی میدان بار کرمانشاه مناسب نیست و حتما باید به محلی خارج از شهر منتقل شود.

وی با بیان اینکه چند گزینه برای محل جدید میدان بار کرمانشاه انتخاب شده، عنوان کرد: در حال بررسی هستیم که بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

شهردار کرمانشاه معتقد است، هر تصمیم غیرکارشناسی که برای محل میدان بار گرفته شود، دود آن به چشم مردم می‌رود. پس باید تلاش کرد بهترین محل که همه شرایط مناسب را داشته باشد انتخاب شود.

شعبانی عنوان کرد: راه دسترسی مناسب، نزدیک بودن به محل تخلیه بار، رضایت میدان داران و ... از مواردی است که باید در تعیین محل میدان بار جدید کرمانشاه لحاظ شود.

وی نظر خود میدان‌داران و رضایت آنان را نیز بسیار ضروری خواند و تصریح کرد: برخی از گزینه‌ها را به دلیل اینکه مورد رضایت میدان داران نبود کنار گذاشتیم که آنها هم ضرر نکنند.

به گفته شهردار کرمانشاه میدان بار جدید کرمانشاه میدانی باری برای چندین سال است نه برای یک سال و دو سال، از همین رو باید دقت کافی در انتخاب آن صورت گیرد.

شعبانی گفت: بعد از تعیین نهایی محل، کار وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: محل‌هایی که برای میدان بار پیشنهاد شده همگی در اطراف شهر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار