شهردارکرمانشاه گفت: برخی سایت‌ها فقط به شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان‌عمومی و تحریک‌قومیت‌ها می‌پردازند.
کد خبر: ۱۴۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 20 December 2015
شهردارکرمانشاه گفت: برخی سایت‌ها فقط به شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان‌عمومی و تحریک‌قومیت‌ها می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، عبدالرضا شعبانی در جلسه ستاد مبارزه با جرایم خاص استان که امروز(29 آذر) در محل سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: در همه جای دنیا و براساس قانون، سد معبر خلاف قانون است و باید با آن برخورد شود.

وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم به ویژه دستفروشان اقدام به جمع‌آوری این افراد از چند نقطه عمده سطح شهر کرمانشاه کرد که این اقدام مورد رضایت مردم و اغلب کسبه و بازاریان قرار گرفت، اما برخی از مطبوعات و سایت‌ها اقدام به جوسازی علیه این اقدام شهرداری زدند.

شهردار کرمانشاه گفت: این مطبوعات و سایت‌ها در انعکاس اخبار خود چنین به مردم القاء می‌کردند که شهرداری می‌خواهد جوانان این شهر را از نان خوردن بیاندازد، درحالیکه شهرداری فعالیتی قانونی انجام داده و به‌دنبال ساماندهی این دستفروشان است.

شعبانی تصریح کرد: برخی سایت‌ها فقط به شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان‌عمومی و تحریک‌قومیت‌ها می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه قانون‌گذار باید با کسانی که اشاعه به ‌بی‌قانونی می کنند برخورد جدی کند، گفت: از دستگاه قضایی استان انتظار داریم این موضوع را جدی گرفته و با سایت‌ها و مطبوعاتی که چنین اقدامات غیرقانونی را انجام می‌دهند، برخورد جدی کند.

شعبانی تصریح کرد: در حال حاضر دستفروشان میدان آزادی، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان نوبهار کرمانشاه را جمع کرده‌ایم و چنانچه ساز و کار مهیا شود دستفروشان دیگر نقاط شهر را هم جمع‌آوری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: چنانچه ساز و کار ساماندهی تمامی این دستفروشان برای شهرداری مهیا شود به مردم کرمانشاه قول خواهم داد که دیگر دستفروشی در سطح این شهر نداشته ‌باشیم.

شهردار کرمانشاه گفت: در همین راستا ملکی توسط شهرداری تملک شده و در حال آماده‌سازی آن هستیم که بتوانیم بزودی مشاغل مزاحم سطح شهر را در آنجا مستقر کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار