استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت:پتانسیل اشتغالزایی دالاهو بالاتر از سایر شهرستان ها است.
کد خبر: ۲۹۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از راوند خبر،اسداله رازانی گفت: تمامی آمار و اطلاعات داده شده باید با آنچه در واقعیت وجود دارد منطبق بوده و از سوی کارشناسان مورد تایید قرار گیرد چرا که قرار است سند توسعه این شهرستان بر اساس واقعیت ها و برای برنامه میان مدت سه ساله تدوین شود.
وی با توجه به میزان برداشت ماهی در شهرستان دالاهو و دارا بودن رتبه یک استانی در این بخش اظهار داشت: میزان افزایش پرورش ماهی و ادامه کار این صنعت باید به گونه ای باشدکه با کمترین میزان آلودگی و آلایندگی بر طبیعت این کار صورت پذیرد، همچنین افزایش ظرفیت پرورش ماهی در منطقه باید مورد ارزیابی زیست محیطی و تایید نظرکارشناسان و استعداد منطقه مورد بررسی قرار گیرد.
وی بر تکمیل مجتمع های پرورش دام و طیور سبک و گاوداری ها تاکید کرد و این بخش را دارای مزیت اشتغالزایی و درآمد زایی برای ساکنان منطقه دالاهو دانست و همچنین ایجاد فرصت های شغلی را یکی از عوامل کاهش مهاجرت و کاهش جمعیت این شهرستان ذکر کرد.
استاندار با تاکید بر افزایش سطح زیر کشت گلخانه ای و باغداری نوین گفت: کشت گیاهان دارویی و زعفران منطقه را در برنامه توسعه سه ساله قرار می دهیم همچنین روش باغداری نوین با استفاده کردن از ظرفیت آب سد آزادی و پمپاژ آب سد برای آبیاری این طرح ها باید مورد برنامه ریزی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار