مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: 200 میلیارد تومان بدهی به پیمان‌کاران داریم و با این وجود طرح‌های عمرانی در استان کرمانشاه در حال انجام است
کد خبر: ۳۱۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 17 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، عبدالله بهادری صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان کرمانشاه 90 درصد در زمینه به‌کارگیری نیروی انسانی و ماشین‌آلات راه‌سازی عملکرد مثبت داشته است و این عملکرد مربوط به بخش راهداری و واگذاری پروژه‌ها و قراردادهای این حوزه بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه حوزه راه‌داری تا 15 روز آینده در قالب اداره‌کل فعالیت خود را به‌صورت مستقل آغاز می‌کند، عنوان کرد: 176 کیلومتر آسفالت در سال گذشته از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 85 کیلومتر آسفالت جاده‌ای طی 6 ماهه نخست سال‌جاری در استان کرمانشاه انجام شده است.

وی از انجام آسفالت 45 کیلومتر جاده تا چند هفته آینده در استان کرمانشاه خبر داد و متذکر شد: استان کرمانشاه در مورد آسفالت راه‌های روستایی از متوسط کشوری عملکرد بالاتری دارد که شهرستان‌های قصرشیرین و اسلام‌آباد غرب دارای بیشترین عملکرد و شهرستان‌های ثلاث‌باباجانی و روانسر دارای کمترین عملکرد بوده‌اند.

بهادری با تاکید بر اینکه پیگیری‌های خوبی در سطح کشوری برای انجام اقدامات مناسب در حوزه راه‌های اصلی و فرعی انجام شده است، عنوان کرد: تعریض محور مواصلاتی اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام می‌شود.

وی از تکمیل بزرگ‌راه کربلا از کرمانشاه به شهرستان سرپل‌ذهاب تا پایان سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: پیمان‌کار دوم محور بیاشوش به جوانرود مشخص شده است و محورهای قزان‌چی به روانسر، بیستون به هرسین و سنقروکلیایی به کامیاران نیز در دست اجرا است.

بهادری خاطرنشان کرد: محورهای سه‌راهی هرسین به هرسین و بیستون به سنقروکلیایی از محورهایی است که در استان کرمانشاه اعتباری برای اجرای عملیات عمرانی ندارد و بی‌شک امکان انجام تمام طرح‌ها و آسفالت تمام جاده‌های استان طی یک‌سال وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به اجرای 14 پروژه فنی و اجرایی در حوزه ساختمان‌های اداری در استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی انجام گرفته است و ایمن‌سازی آن انجام می‌گیرد.

این مسؤول از اجرای پروژه‌های مختلف حوزه راه و شهرسازی با وجود مشکلات فراوان و بدهی‌های سنگین به پیمان‌کاران سخن گفت و تصریح کرد: 200 میلیارد تومان بدهی به پیمان‌کاران داریم و با این وجود طرح‌ها در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه پیگیری برای تخصیص سریع‌تر اعتبارات را مهم‌ترین عامل تسریع اجرای پروژه‌های در حال ساخت استان کرمانشاه بیان کرد و متذکر شد: ساخت و توسعه عملیات بزرگ‌راه کربلا از پیشرفت فیزیکی 60 درصد برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار