مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی توسط این کمیته در 6 ماهه اول سال جاری گفت: در این مدت بیش از 10 هزار مددجوی این کمیته از برنامه های اجرا شده استفاده کرده اند.
کد خبر: ۳۲۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵ 30 October 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کرمانشاه، کامیار جمشیدی روز یکشنبه اظهار کرد: 84 درصد از شرکت کنندگان در برنامه های آموزشی امسال را بانوان تحت حمایت و مابقی را مردان تشکیل داده اند.
وی افزود: 43 درصد این آموزش ها به صورت گروهی، 30 درصد به صورت همایش، 12 درصد غیر حضوری، هفت درصد طرح فلاح، چهار درصد آموزش چهره به چهره و چهاردرصد نیز در قالب اردوهای سراسری و منطقه ای به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارایه شده است.
جمشیدی با بیان اینکه کمیته امداد به صورت غیرحضوری نیز به مددجویان تحت حمایت آموزش های فرهنگی ارایه می کند، یادآور شد: برنامه های غیرحضوری این نهاد در قالب طرح مترجمین، نشریه پیام زن، بسته فرهنگی و کتابخوانی گنجانده شده است.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این کمیته با هدف آگاه سازی و آموزش خانواده های تحت حمایت اقدام به برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی، اردوها، کارگاه های تربیتی و .. می کند.
وی افزود: پیش بینی می شود بیش از 30 هزار مددجو تا پایان سال در برنامه های فرهنگی، اعتقادی و تربیتی این نهاد حضور پیدا کرده و از آموزش های لازم برخوردار شوند.
جمشیدی در پایان، زنان سرپرست خانوار، مددجویان در آستانه ازدواج، زوج های جوان، مددجویان بی سواد، خانواده های ساکن در مناطق محروم و ویژه اجتماعی، سالمندان، نوجوانان و... را از گروه های هدف برنامه های فرهنگی کمیته امداد برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار