معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین، با بیان اینکه بسیج رکن درخشان نظام اسلامی است، گفت: نیروی مردمی بسیج انقلاب را بیمه کرد و تاکنون منشا خدمات فراوانی برای نظام اسلامی بوده است.
کد خبر: ۳۲۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 16 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، نعمت الله نازپرورده روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج قصرشیرین، افزود: بسیج بزرگ ترین نهاد انقلاب است که به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تاسیس شد.
وی اظهارکرد: جایگاه بسیج در کشور ما به اندازه ای مهم است که امام راحل خود را یک بسیجی خواند و همین تشکل عظیم توانست هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کند و باعث بیمه انقلاب شد.
وی بیان کرد: آرمان بسیج حرکت در زیر پرچم ولایت فقیه است و این نهاد ارزشمند متعلق به یک جناح و قشر خاصی نیست زیرا همه خدمتگزاران این جامعه خود را یک بسیجی می دانند و به آن افتخار می کنند.
سرهنگ پاسدار علی مراد حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز گفت: بسیج متعلق به همه مردم ایران است و باید در این هفته یاد و خاطره شهدایی را که با رشادت و نثار خون پاک خود امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند، پاس بداریم. 
غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، دیدار بسیجیان با امام جمعه، برگزاری مسابقه های ورزشی، برپایی محفل انس با قرآن کریم و گردهمایی بزرگ بسیجیان از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان قصرشیرین است.
سی ام آبان تا ششم آذر هر سال در کشور به نام هفته بسیج نامگذاری شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار