رییس اداره کل بازنشستگی نیروهای مسلح استان کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و در دفاع از کیان اسلامی و این نظام مقدس نقش بزرگی ایفا کردند.
کد خبر: ۳۳۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 17 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرهنگ رحمان عبدی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح قصرشیرین در حسینیه شهید دکامی زاده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان که با حضور جمعی از بازنشستگان نیروهای مسلح و مسوولان برگزار شد، افزود: نقش بازنشستگان نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس بی بدیل است و این نیروها همراه و همگام با سایر رزمندگان با رشادت های خود عزت و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
وی اظهار کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتن رهبری مجتهد و شجاع در راس آن است.
رییس اداره کل بازنشستگی نیروهای مسلح استان کرمانشاه بیان کرد: درایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان را همواره خنثی کرده است و وجود پربرکت ایشان مایه رحمت است.
سرهنگ عبدی اضافه کرد که خدمت رسانی به بازنشستگان ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی افتخار بزرگی است و از این رو همواره جلسه های مختلفی برای پیگیری و بررسی مشکلات آنها در شهرستان های مختلف استان کرمانشاه برگزار می شود.
وی گفت: ارایه دفترچه های خدمات درمانی ، پرداخت حقوق و مزایا و ارایه تسهیلات از خدماتی است که از سوی این اداره به بازتشستگان ارتش صورت می گیرد.
در پایان این آیین از 44 تن از بازنشستگان نیروهای مسلح قصرشیرینی با اهدای هدایایی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار