مدیر حوزه علمیه گیلانغرب، لزوم حفظ آمادگی دفاعی، تقریب وحدت و انسجام بین مذاهب و افزایش بصیرت و هوشیاری را تنها راهبرد و راهکار مقابله با توطئه های دشمنان و جبهه کفر عنوان کرد.
کد خبر: ۳۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 05 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی روز دوشنبه در همایش شهرستانی مشترک ائمه جمعه، جماعات، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و هیات امنای مساجد گیلانغرب افزود: در طول تاریخ مبارزه حق علیه باطل همواره وجود داشته است و هیچ گاه تمام نخواهد شد.
وی با بیان این که دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مذاهب و قومیت هاست، اظهارداشت: نقش مساجد به عنوان بزرگترین پایگاه اجتماعی مسلمانان برای مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان انکارناپذیر است.
وی اظهارداشت: روحانیان و ائمه جمعه و جماعات نیز در تنویر افکار عمومی و ایجاد وحدت و انسجام در بین اقشار مختلف مردم برای مقابله با توطئه های دشمنان نقش بسیار مهم و موثری بر عهده دارند.
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب ادامه داد: مسجد پایگاه و مرکز ثقل اسلامی است و عوامل آن باید پرورش دهنده بستر اسلامی باشند.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در سخنانی اظهار کرد: مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با محوریت روحانیت از ظرفیت بسیار عظیمی برخوردارند.
سرگرد کامران هزارخانی گفت: باید از ظرفیت های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج برای تحقق منویات رهبر معظم و پیشبرد اهداف والای انقلاب استفاده کرد.
در شهرستان گیلانغرب 45 مسجد و هیات امنا وجود دارد که هشت روحانی به صورت ثابت در این مساجد مشغول انجام وظیفه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار