کرمانشاه- ایرنا- فرمانده هنگی مرزی شهرستان پاوه گفت: نیروی انتظامی پیشگام و طلایه دار در راستای تربیت حافظان قرآن کریم در کشور است.
کد خبر: ۳۵۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 03 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرهنگ حجت اله کریمی روز سه شنبه حاشیه آزمون قرآن کریم که در محل ستاد مرزبانی پاوه برگزار شد، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، نیروی انتظامی طلایه دار و پیشگام اجرای این طرح است.
وی اظهار کرد: پرسنل مرزبانی با حرکت در مسیر قرآنی و توسل به این کتاب آسمانی در راستای حفاظت و صیانت از مرزهای کشور و ایجاد امنیت و آرامش با تمام توان و به صورت شبانه روزی تلاش می کند. 
در ادامه رییس عقیدتی، سیاسی هنگ مرزی پاوه گفت: این آزمون در سه سطح، پرسنل کادر، خانواده های این عزیزان و سربازان وظیفه و در بخشهای حفظ یک، سه، پنج، 10، 20 و کل قرآن کریم برگزار می شود.
حجت الاسلام یوسف فتحی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با الهام از آیات قرآنی پیروز شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توسل به قرآن روز به روز به اوج قله های عزت و افتخار می رسد، افزود: در پایان این آزمون از برترینها با اهدای لوح و هدایایی قدردانی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار