مدرس سومین رویداد استارتاپ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نیاز امروز در کسب و کار بروز رسانی علم ایده پرداز در شناسایی فناوری و استفاده از آن در جهت رسیدن به موفقیت مالی است.
کد خبر: ۳۹۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 09 March 2017
 به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، امروز محمد رشیدی در سومین رویداد استارتاپ میراث فرهنگی و گردشگری در دانشگاه رازی اظهار داشت: فعالیت های منابع حیاتی  در تامین نیروها و فناوری بایدبرای  شناسایی نیاز مشتریان در ارایه خدمات به آنان به کارگرفته شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری بانک در احیای کسب و کار موثر است ، افزود: باید برای شروع کسب وکار  ساختار هزینه ها را برآورد کرد و ضروری است که فرد در برابر هزینه که انجام می دهد به درآمدش  مطلوب در ماههای پس  از شروع فعالیتش برسد. 

 رشیدی ادامه داد:  در جریان کسب و کار  با شناسایی مشتری و نوشتن مشخصات او بای ایده های جدید را در جذب مشتری باید به کار گرفته شود.

وی گفت: ایده پرداز برای حل مشکل در کسب وکار راه حل را باید توصیف کند و باید فرضیه هایی که به ذهن اومی رسد را باید لیست گرفته تا به یک خروجی قابل سنجش برسد.

رشیدی با اشاره به لزوم شناسایی نیاز افراد  در ارایه خدمات بهتر  در کسب وکار مجازی گفت: وقتی مشتریان، اقدامات موثر ایده پرداز  برای  رفع نیازهایش ببیند خودش با آنان همراه و همفکر برای رسیدن  به اهدافش، می شود.

وی در خاتمه گفت:   در بوم مدل کسب ارایه راه حل برای رسیدن به وضعیت مطلوب لازم است چراکه در این مرحله ایده پردازبه  نتیجه تلاش خویش می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار