مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه گفت: اگر پول مورد نیاز برای اجرای طرح کوچه گردان عاشق تهیه نشود یا باید از محتوای کیسه ها کم کنیم یا اینکه تعداد خانواده ها را کمتر در نظر بگیریم، اما امیدواریم با کمک خیرین استان ناچار به انتخاب یکی از این دو راهکار نشویم.
کد خبر: ۴۳۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 10 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،جعفر دانش‌پرور ، با اشاره به برپایی آیین گلریزان "بزم مهر" برای جمع آوری کمکهای خیرین استان در عصر روز گذشته(19 خرداد) اظهار کرد: دیروز شاهد مشارکت خوب خیرین جهت جمع آوری کمک‌های مردمی به خانواده‌های بی‌بضاعت در قالب طرح "کوچه‌گردان عاشق" بودیم.

وی با بیان اینکه مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی دریافتی تا این لحظه به نیت کمک به کوچه گردان و کمک به برنامه های جمعیت بیش از  36 میلیون تومان بوده، افزود: 23 میلیون تومان از این مبلغ از محل آیین گلریزان روز گذشته جمع آوری شد که هفت میلیون تومان آن نقد تحویل شد و مابقی نیز در روزهای آینده جمع آوری  خواهد شد.

 دانش‌پرور ادامه داد: حدود 13 میلیون تومان دیگر نیز از محل کمک های مردمی به کمپین کوچه‌گردان عاشق جمع آوری شده  است.

 وی سپس هزینه تهیه هر کیسه برای یک خانوار را نزدیک به دویست هزار تومان دانست و افزود: هنوز برای رسیدن به سهم 500 کیسه راه زیادی در پیش داریم و امیدواریم  با مشارکت بیشتر خیرین بتوانیم خدمات جمعیت را در سطح تعداد بیشتری از خانواده‌های نیازمند عملی کنیم.

دانش‌پرور افزود: پیش بینی می‌شود برای اجرای طرح به حدود  100 میلیون تومان پول احتیاج داشته باشیم که امیدواریم بتوانیم با مشارکت مردم این پول را تهیه کنیم. اگر این پول تهیه نشود یا باید از محتوای کیسه ها کم کنیم و یا اینکه تعداد خانواده ها را کمتر در نظر بگیریم که البته تمایلی به هیچ یک از این دو کار نداریم و امیدواریم با کمک خیرین استان ناچار به انتخاب یکی از این دو راهکار نشویم.

دانش‌پرور  در ادامه با اشاره به برگزاری طرح "کوچه‌گردان عاشق" در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، بیان کرد: همه ساله در شب شهادت امیرالمومنین(ع) کیسه‌های مواد غذایی در طرح "کوچه‌گردان عاشق" به یاد مولای متقیان در دستگیری از محرومان به درب خانه‌های خانواده‌های محروم برده می‌شود.

دانش‌پرور اظهار کرد:  این کیسه‌ها حاوی مایحتاج یک ماه یک خانواده از برنج، روغن، ماکارونی، سویا، گوشت مرغ، گوشت قرمز، حبوبات و... خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای اجرای طرح کوچه گردان عاشق حدود 80 میلیون تومان هزینه شد، یادآوری کرد: در مراسم"کوچه گردان عاشق" سال گذشته در مجموع مایحتاج مورد نیاز در اختیار 600 خانواده نیارمند قرار گرفت.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه ادامه داد: خیرینی که تمایل به کمک به فعالیت های این جمعیت دارند می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت‌ "6104337905324602"  به نام جمعیت امام علی(ع) کرمانشاه و یا 6104337770031308" به نام طرح کوچه‌گردان عاشق بانک ملت واریز کنند.

وی ادامه داد: خیرینی که وجه خود را به حساب کوچه گردان عاشق واریز کنند باید شماره پیگیری و مبلغ واریزی خود را به سامانه پیامکی "30001223000110" اطلاع دهند.

دانش‌پرور  در پایان گفت: عموم مردم خیر استان می توانند جهت تحویل کمک های غیرنقدی و نذورات خود با شماره های 09378998466 و09185729581تماس بگیرند و به هر میزان ممکن به صورت غیرنقدی در این طرح مشارکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار