مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت 12 درصدی ساخت بیمارستان 540 تخت‌خوابی کرمانشاه، گفت: در صورت تامین به موقع اعتبارات پیش‌بینی می‌شود پروژه سال 1400 تحویل ‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 03 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مسعود شریفی ، با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان 540 تخت خوابی کرمانشاه در تیرماه سال گذشته، گفت: این پروژه تا به امروز 12 درصدپیشرفت فیزیکی داشته است.

وی کمبود اعتبارات را عامل روند کند پروژه دانست و اظهار کرد: اعتبار کلی این پروژه 175 میلیارد تومان است، اما سال گذشته تنها 4.5 میلیارد تومان و امسال 5.7 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده است.

شریفی با بیان اینکه سال گذشته همزمان سه پروژه بیمارستانی در استان در حال اجرا بود، گفت: یکی از این پروژه‌ها فاز توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب بود که با صرف 26 میلیارد تومان اعتبار اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این فاز توسعه همپای ساخت یک بیمارستان جدید بود و عملا فضای فیزیکی با ظرفیت 126 تخت به مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب افزوده شد.

شریفی تصریح کرد: پروژه دیگر که هم اکنون نیز ساخت آن ادامه دارد، بیمارستان 88 تخت خوابی شهرستان پاوه است که تاکنون 21 میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده و تا پایان سال تحویل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه یادآور شد: با پایان کار ساخت این دو بیمارستان تمامی اعتبارات پروژه‌های بیمارستانی، به پروژه سوم استان که همان بیمارستان 540 تخت خوابی است تعلق می‌گیرد.

شریفی پیش بینی کرد: با توجه به اینکه سال آینده بیمارستان 540 تخت خوابی تنها پروژه بیمارستانی استان خواهد بود، باید حدود 35 میلیارد تومان اعتبار برای آن لحاظ شود.

وی افزود: با توجه به نیاز استان به این پروژه و قطب بودن کرمانشاه در بحث درمان در منطقه غرب کشور، پیگیر جذب اعتبارات بیشتر برای پیشبرد سریع ساخت این بیمارستان هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات پیش بینی می‌شود بیمارستان 540 تخت خوابی کرمانشاه سال 1400 به بهره‌برداری برسد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار