مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: ۲۱۹ اتوبوس از ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه آماده نقل و انتقال زائران اربعین در زمان بازگشت است.
کد خبر: ۵۱۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 05 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،بهمن خسروانی ، با بیان اینکه 68 شرکت مسافربری استان کرمانشاه در آماده‌باش قرار دارند اظهار داشت: 219 اتوبوس، 1233 مینی‌بوس و 1198 سواری از ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه آماده نقل و انتقال زائران در زمان بازگشت است.

وی با اشاره به اینکه 68 شرکت مسافربری استان طی این مدت حق دربستی ندارند عنوان کرد: از 15 تا 25 آبان ماه نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان به صورت شیفت‌بندی و شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به زائران عتبات عالیات هستند.

خسروانی با بیان اینکه نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل در پایانه مهران مستقر است گفت: زائران در زمان بازگشت در بخش مسافران تجمع کرده و هر گروه از زائران با اتوبوس‌های در نظر گرفته شده به طور مستقیم به استان محل زندگی خود منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل از نظر امکانات، فروش بلیت و خدمت‌رسانی به زائران آمادگی کامل را دارد افزود: 27 باب مجتمع خدمات رفاهی برای اسکان و تغذیه زائران در استان کرمانشاه آماده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه اظهار کرد: نرخ مصوب کرایه وسایل تقلیه به تمامی استان‌ها ابلاغ شده است و در صورت تخلف راننده ضمن برخورد به کمیسیون ماده 11 ارجاع داده می‌شود و در نهایت کارت هوشمند آن نیز غیرفعال می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار