سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: بسیج با حضور خود را در همه عرصه‌های انقلاب و نظام در زمان نیاز و ضرورت، چشم طمع جهان‌خواران را از مملکت اسلامی دور کرده است.
کد خبر: ۵۳۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 29 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارسر، حسن موحد در همایش بزرگداشت هفته مبارک بسیج که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور برگزار شد، با تبریک آغاز امامت حضرت حجت امام  زمان‌(عج)، اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.


سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه ادامه داد: بسیج یک جریان فرهنگی انقلابی و یک تفکر ناب الهام یافته از قرآن و فرهنگ عاشواریی است و یک واژه مبارک که روح معنوی خود را از امام راحل(ره) گرفته است.

وی ادامه داد: بسیج شجره طیبه و با برکتی است که چشم طمع جهان‌خواران را از مملکت اسلامی دور کرد و حضور خود را در همه عرصه‌های انقلاب و نظام در زمان  نیاز و ضرورت به زیبایی نشان داده است‌.

موحد با اشاره به ویژگی‌های بسیج و بسیجی از منظر قرآن و حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از ولایت‌مداری، اخلاص، شجاعت، ایمان راسخ، وفاداری و تکلیف‌گرایی بسیج به‌عنوان لشگر مخلص خدا پیروز همه میدان‌ها یاد کرد‌.

این مسؤول در پایان، گفت: امروز همه ما میراث‌دار شهدای والامقام بسیج و ادامه‌دهنده این تکلیف بزرگ هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار