استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: توزيع امكانات و وسايل سرمايشي و كولر در مناطق زلزله زده بايد با دقت و نظارت كامل از سوي فرمانداري ها و دستگاه هاي ذيربط صورت گيرد.
کد خبر: ۵۸۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 08 April 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در جلسه بررسي وضعيت زلزله زدگان، بيان داشت: با توجه به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام سال حمايت از كالاي ايراني بايد تلاش شود كه براي توزيع امكانات سرمايشي در مناطق زلزله زده حتما از توليدات داخلي با كيفيت خريداري شود و به هيچ عنوان خريد از كالاهاي غير ايراني را قبول نخواهيم كرد.

وي خواستار توجه ويژه به مشكلات مردم زلزله زده با توجه به در پيش بودن گرما در اين مناطق شد و گفت: با توجه به گرماي شديد در مناطق زلزله زده بايد سريعاً نسبت به حل مشكلات اين مردم در خصوص خريد و توزيع امكانات گرمايشي اقدامات لازم صورت گيرد و اين كار بايد با پيگيري هاي ويژه از سوي فرمانداري ها و بنياد مسكن انجام شود تا هيچ خانواري در اين مناطق با كمبود كولر و وسايل سرمايشي روبرو نباشد.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: ضروري است كه بنياد مسكن در اسرع وقت نسبت به معرفي خانوارهاي زلزله زده براي دريافت وسايل گرمايشي اقدام كند و هر ليستي كه بنياد ارائه كند براي ما قابل قبول است.

مهندس بازوند با اشاره به ارائه برخي نظرات در زمينه پرداخت پول يا توزيع وسايل سرمايشي به مردم زلزله زده گفت: معاونت امور عمراني استانداري در اسرع وقت نسبت به تشكيل جلسه اي با كسب نظرات لازم از سوي ائمه جمعه، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي، افراد معتمد و فرمانداران مناطق زلزله زده براي چگونگي روند توزيع كولر يا پرداخت مستقيم پول به مردم اقدام كند و پس از تشكيل اين جلسه، نتيجه سريعاً به ما جهت توزيع امكانات اعلام شود.

وي با بيان اينكه ما نمي خواهيم حتي يك خانواده داراي شرايط لازم در مناطق زلزله زده بدون وسايل سرمايشي باشد، گفت: پس از اعلام نتيجه توسط جلسه مذكور بايد سريعاً نسبت به توزيع وسايل سرمايشي يا پرداخت مستقيم پول به مردم زلزله زده اقدامات لازم با دقت كامل انجام شود و ما هيچ كوتاهي در اين زمينه را پذيرا نخواهيم بود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار