معاون فروش خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: بازرسی از کنتورهای مشترکان این شرکت در سطح استان سبب شناسایی و تعویض 15 هزار کنتور معیوب شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 02 November 2015
معاون فروش خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: بازرسی از کنتورهای مشترکان این شرکت در سطح استان سبب شناسایی و تعویض 15 هزار کنتور معیوب شد.

تیمور اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از نیمه دوم سال گذشته تا پایان نیمه نخست امسال کنتورهای معیوب شناسایی شده مشترکان شرکت توزیع  نیروی برق تعویض شد.

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه افزایش مدت زمان دما یکی از دلایل افزایش مصرف برق در تابستان امسال بوده است، افزود: افزایش 50 تا 60 درصدی مدت زمان افزایش دما نسبت به تابستان سال قبل سبب تغییر نگرش در استان بوده است.

اکبری با اشاره به افزایش 14 هزار مشترک شرکت توزیع برق افزود: در کنار افزایش مشترکان، افزایش دما استفاده از کولرگازی در تابستان امسال را که به طور عمده فاقد برچسب انرژی هستند رونق داده است.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها در راستای کاهش تلفات انرژی به صورت کار جهادی ظرف یک سال انجام شد، عنوان کرد: این بازرسی‌ها منجر به شناسایی کنتورهای معیوب و واگذاری 15 هزار  کنتور جدید شده است.

اکبری مدیریت مصرف برق را با افزایش روز به روز مشترکان استان کرمانشاه ضروری دانست و اظهار کرد: در صورت ادامه روند افزایش مصرف برق به طور قطع، قطعی برق با برنامه اجرا می‌شود زیرا احداث تأسیسات جهت تولید انرژی به راحتی میسر نیست.

معاون فروش خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه بیان کرد: تابستان امسال با مدیریت مصرف و همکاری مناسب صنایع در سطح استان قطعی برق با برنامه لحاظ نشد.

اکبری با اشاره به چهار ساعت اوج مصرف برق در نیمه دوم سال گفت: در این نیمه از ساعت 17 عصر تا 21 شب ساعت اوج و مدیریت مصرف بوده در حالی که در نیمه نخست سال این ساعت از 19 عصر تا 23 شب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار