با هشت رای موافق؛
جواد جعفری با 8 رای موفق به عنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه منصوب شد.
کد خبر: ۲۸۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 03 September 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، جلسه انتخابات هیئت رییسه شورای شهر کرمانشاه که به دعوت فرماندار کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد جواد جعفری با هشت رای در مقابل 6 رای منفی به عنوان رییس شورای شهر کرمانشاه انتخاب شد.

فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این خصوص گفت پس از دو بار تشکیل جلسه در فرمانداری کرمانشاه و به حد نصاب نرسیدن اعضا در جلسه سوم که امروز جمعه دوازدهم شهریور برگزار شد که برای ریاست دو نفر کاندید شدن که آقای جواد جعفری با هشت رای در برابر 6 رای آقای منفی به عنوان رییس شورای شهر کرمانشاه انتخاب شدند.

رنجبر در ادامه گفت: برای نائب رییس دو نفر از آقایان زین الدین و کمری کاندید شدند که پس از انصراف زین الدین آقای نبی کمری با 14 رای به عنوان نایب رییس شورا انتخاب شد .

همچنین گوهری و زین الدین و مراد قلی برای سخنگو کاندیدا شدند که البته مراد قلی انصراف داد که زین الدین با هفت رای در مقابل 6 رای منفی به عنوان سخنگو ی شورا انتخاب شد.

پس ازآن برای منشی رای گیری یه عمل آمد که پس از کاندیدا توری شه پرست و مراد قلی و احسانی؛ شه پرست و مراد قلی به عنوان دو منشی شورا انتخاب شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم کرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
چه شورایی...
مایه ننگید...
زودتر گندتان راببریدبرید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار