رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه با اشاره به حضور مربی چینی در کرمانشاه برای آموزش ورزشکاران و مربیان این رشته، گفت: به طور قطع ووشوی کرمانشاه با حضور 'خوانگ یونگ' طی یکی دو سال آینده به یکی از قطب های ووشو در ایران تبدیل می شود.
کد خبر: ۳۵۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سید رامین موذنی روز دوشنبه در نشستی خبری که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این مربی چینی بیش از یک ماه است که کار خود را به صورت رسمی با هیات ووشو استان آغاز کرده و اکنون تعدادی از ورزشکاران و حتی مربیان زیرنظر وی آموزش می بینند.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود در مدت زمان حضور خوانگ یونگ در کرمانشاه حدود یکصد ورزشکار به همراه تعدادی مربی زیرنظر وی آموزش های لازم را فرا گیرند.
موذنی یادآور شد: وووشکاران کرمانشاهی هم اکنون در رده های سنی مختلف از نوجوانان تا بزرگسالان زیرنظر این مربی چینی در حال آموزش هستند.
رئیس هیات ووشو کرمانشاه همچنین در خصوص مدت قرارداد این مربی چینی با هیات گفت: قرارداد ایشان تا پایان بهمن و رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور تنظیم شده که البته پس از آن با توافق طرفین قابل تمدید است.
وی تاکید کرد: از زمانی که این مربی کار خود را با هیات ووشو آغاز کرده تمامی امکانات لازم در اختیارش قرار گرفته و خود وی نیز از آن ها ابراز رضایت کرده است.
موذنی در ادامه از آموزش تعدادی از ورزشکاران اهل شهرستان سرپل ذهاب توسط این مربی چینی طی هفته آینده خبر داد و گفت: در صورتی که بقیه شهرستان ها نیز تمایل داشته باشند امکان سفر یونگ به آن جا برای تمرین و آموزش دادن فراهم است.
وی در پایان گفت: بدون شک طی یکی دو سال آینده قدرت ووشوی کرمانشاه مشخص و با آموزش های پایه ای ارایه شده از سوی این مربی چینی به یکی از قدرت ها و قطب های اصلی این رشته در سطح ایران تبدیل می شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار