معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: خیران استان 9 میلیارد و 727 میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند در استان کرمانشاه کمک کردند.
کد خبر: ۱۲۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 12 November 2015
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: خیران استان 9 میلیارد و 727 میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند در استان کرمانشاه کمک کردند.

مرتضی حسینی‌فر از کمک 9 میلیارد و 727 میلیون ریالی خیران استان به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

وی با بیان اینکه این کمک در جشن عاطفه‌های سال‌جاری طی دو بخش مردمی و مدارس از خیران استان کرمانشاه جمع‌آوری شده، خاطرنشان کرد: بیش از دو میلیارد و 273 میلیون ریال از این کمک‌های جمع‌آوری شده نقدی و مابقی غیر نقدی بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: در جشن عاطفه‌های سال 93 مردم خیر استان بیش از پنج میلیارد و 719 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند که درآمد این جشن در سال‌جاری نسبت به سال قبل از رشد 70 درصدی برخوردار بوده است.

حسینی‌فر همچنین به اجرای طرح قلم مهر برای نخستین بار در سطح مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه همزمان با برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: خیران مراکز نیکوکاری استان برای اجرای طرح قلم مهر بیش از چهار میلیارد و 45 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این کمک از خیران 28 مرکز نیکوکاری فعال در استان کرمانشاه جمع‌آوری شده است.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه مراکز نیکوکاری در راستای واگذاری امور مردم به مردم با محوریت مساجد و تسریع در ارائه خدمات فعالیت می‌کنند، گفت: هم اکنون قریب به 500 امدادیار برای تسهیل در ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان در مراکز نیکوکاری استان فعالیت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار