مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه گفت: ۷۰۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمانشاه ذخیره شده و مشکلی در این رابطه نداریم.
کد خبر: ۱۵۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 29 December 2015
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه گفت: ۷۰۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمانشاه ذخیره شده و مشکلی در این رابطه نداریم.

مظفر رحمت آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اینکه ظرفیت ذخیره سازی کل سیلوهای استان ۱ میلیون و ۱۵۰ هزارتن است،اظهار داشت: با توجه به خریدهای فصلی انجام شده از کشاورزان امسال بالغ بر ۴۵۰ هزار تن گندم خریداری شده است.

وی افزود: با توجه به ذخیره سازی موجود از سالهای قبل و برخی مصرف های امسال از این محصول در حال حاضر بالغ بر ۷۰۰ هزارتن گندم در سیلوها ذخیره است.

رحمت آبادی خاطرنشان کرد: نظارت بر کارخانه ها از نظر سبوس گیری با دقت فراوانی در حال انجام است و نیز عدم استفاده از افزودنی ها در خمیرسازی  به ویژه جوهر قند و... در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: با هر مرکز نانوایی که در تهیه نان از جوهر قند و یا افزودنی غیرمجاز و... استفاده کند برخورد قانونی از جمله قطع سهمیه آنها و پمپ واحد خبازی صورت خواهد گرفت چرا که تولید نان با کیفیت مناسب از اهداف مهم و اساسی این دستگاه اجرایی است.

رحمت آبادی با اشاره به اینکه قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان ۱هزار و ۱۵۵ تومان برای هر کیلو است، خاطرنشان کرد: در حال حاظر به مدت سه سال ذخیره مناسب گندم در سیلو ها وجود دارد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه اظهار داشت: از مهر ماه امسال کلیه طلب کشاورزان در زمان مقرر پرداخت شده است و از آنجا که در نیمه دوم سال بارندگی های خوبی وجود داشت هم اکنون نیز  ذخیره سازی و خرید گندم برای سیلوها انجام می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار