فرمانده انتظامي استان در جمع فرماندهان، روساي پليس هاي تخصصي و معاونان اين استان گفت: براي توانمند سازي پليس، "دانش و آموزش" از مولفه هاي اصلي محسوب مي شوند.
کد خبر: ۱۸۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 17 February 2016
فرمانده انتظامي استان در جمع فرماندهان، روساي پليس هاي تخصصي و معاونان اين استان گفت: براي توانمند سازي پليس، "دانش و آموزش" از مولفه هاي اصلي محسوب مي شوند.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار منوچهر امان اللهی در شور عمومي فرماندهان، روساي پليس هاي تخصصي و معاونان گفت: نقش تاثيرگذار آموزش در ماموريت هاي پليسي بر کسي پوشيده نيست و همه فرماندهان، مديران و کارکنان در مقوله آموزش سهيم بوده و بايد نقش فعال و برجسته اي را در اين مهم ايفا کنند.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه اهداف آموزش در نيروي انتظامي را تقويت حرفه گرايي و توانمندسازي کارکنان دانست و گفت: افزايش موفقيت در ماموريت هاي مختلف و همچنين افزايش ميزان رضايت مندي مردم از اولويت هاي کاري پليس است.

وي تصريح کرد: هر چه ميزان دانش ماموران افزايش يايد، کارآيي پليس در مقابله با جرايم و آسيب هاي اجتماعي نيز ارتقاء پيدا مي کند و احساس امنيت شهروندان نيز افزايش خواهد يافت.
سردار امان اللهي کيفيت کار را منوط به آموزش هاي مطلوب ضمن خدمت دانست و گفت: آموزش پايه و زير بناي ماموريت هاي موفق پليسي است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اهميت آموزش کارکنان گفت: سرمايه گذاري در امر آموزش موجب پيشرفت و ارتقاء سطح ماموريت هاي پليس مي شود و سرمايه گذاري در آموزش بر عملکرد پليس اثر مستقيم و مطلوبي دارد.

وي ادامه داد: هر روز ماموريت هاي پليس تغيير مي کند و نوع آموزش ها نيز متغير است، بنابراين هر کدام از مديران و کارکنان بايد يک مربي باشند و استفاده از روش هاي نوين آموزش براي افزايش سطح يادگيري پرسنل يک ضرورت است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه پليس بايد بر اساس نيازمندي ها و تغييرات جامعه، خود را آماده و سيستم آموزش خود را تعريف کند، افزود: حرکت به سمت پليس حرفه اي، روز آمد و دانش بنيان، يک اصل انکار ناپذير است.

اين مقام ارشد انتظامي استان به اهميت تحقيق و پژوهش در ماموريت هاي مختلف نيروي انتظامي اشاره و اضافه کرد: با تحقيق صحيح و دقيق قبل از اجراي کار، هزينه ها تا ميزان قابل قبولي کاهش و بازدهي به مراتب افزايش مي يابد.

سردار امان اللهي يکي از خصوصيات پليس موفق را مجهز بودن به علم روز دانست و گفت: پليس بايد بر مبناي علمي عمل کند و با بهره گيري از دانش روز و علوم پيشرفته، پليسي دانش بنيان باشد.

فرمانده انتظامي استان در پايان اظهار داشت: بالاترين سرمايه نيروي انتظامي، وجود کارکنان مومن، حرفه اي و آموزش ديده است و با از دست رفتن هر يک از مديران و کارکنان، يک خسارت جبران ناپذير بر پيکره پليس وارد مي شود و فرماندهان و مديران بايد تمام تلاش خود را براي جلوگيري از اين اتفاق به کار گيرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار