فرمانده انتظامي استان کرمانشاه گفت: کار براي خدا به صورت مخلصانه، شبانه روزي، ايثارگرانه ، بدون انقطاع و خستگي ناپذير براي آرامش و امنيت مردم اساس و شالوده فعاليت هاي پليس است.
کد خبر: ۲۰۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 05 April 2016

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه گفت: کار براي خدا به صورت مخلصانه، شبانه روزي، ايثارگرانه ، بدون انقطاع و خستگي ناپذير براي آرامش و امنيت مردم اساس و شالوده فعاليت هاي پليس است.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار منوچهر امان اللهی در مراسم صبحگاه گفت: خدمت رساني بي منت به مردم بزرگ ترين افتخار نيروي انتظامي است و برقراري امنيت بهترين هديه پليس به جامعه است.

وي ادامه داد: کار پليس تلاش جهادي، حرکتي خالصانه براي رضاي خدا، فداکاري و از خودگذشتگي براي امنيت مردم است که با تلاش و و استقامت محقق مي شود.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران نيروي انتظامي بايد در انجام ماموريت هاي محوله و اجراي قوانين رضاي خدا را در نظر بگيرنده و از هر گونه عملکرد سليقه اي در ماموريت هايشان اجتناب کنند.

سردار امان اللهي گفت: کار براي خدا به صورت مخلصانه، شبانه روزي، ايثارگرانه، بدون انقطاع و خستگي ناپذير براي آرامش و امنيت مردم اساس و شالوده فعاليت هاي پليس است.

وي خاطر نشان کرد: کارکنان نيروي انتظامي علاوه بر حفظ، ارتقاء امنيت و نظم، مسئول استقرار آرامش در جامعه هستند از سوي ديگر بايد مقتدر همراه با رافت اسلامي باشند.

اين مقام ارشد انتظامي استان، تعامل مناسب و سازنده را با مردم را از اولويت هاي انتظامي استان عنوان کرد و گفت: اين عنصر مي تواند اعتماد و رضايت در آحاد جامعه ايجاد کند، و در صورتي که اقتدار فاقد عنصر تعامل باشد مطمناً شکننده و آسيب پذير خواهد بود.

امان اللهي به نقش کار گروهي در سازمان اشاره کرد و گفت: کارکنان بايد انجام کار گروهي و دسته جمعي را ياد بگيرند چرا که امنيت پايدار حاصل همکاري و کار گروهي است و در غير اين صورت به هيچ وجه به يک امنيت پايدار دست پيدا نخواهيم کرد.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با اشاره به وجود آمدن فضاي مناسبت امنيت که با تلاش و کوشش پرسنل انتظامي به دست آمده است، بيان داشت: بايد ضمن ادامه اين روند تمام تلاش و کوشش خود را براي ارتقاء و بهبود امنيت و آرامش به کار گيريم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار