به همت انجمن دانشجویان مستقل کرمانشاه
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری مناظره صادق زیباکلام و علی خضریان در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 01 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،ابوذر صفره اظهار داشت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کرمانشاه به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی در سال‌جاری فعالیت‌های چشمگیری دارد.

وی با اعتراض نسبت به عدم رسیدگی متولیان فرهنگی در دانشگاه‌ها به مباحث فرهنگ‌سازی و استکبارستیزی، گفت: استان از نظر شاخص‌های بیکاری، طلاق، اعتیاد، قاچاق و ... از نظر آسیب‌های اجتماعی رتبه‌های نخست در کشور را دارد، اما مسؤولان متولی و اساتید فرهنگی در این زمینه تلاش موثری ندارند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: سرانه و ردیف هزینه‌های فرهنگی تعیین شده، اما نحوه تخصیص اعتبارات در استان مشخص نیست.

وی با اشاره به کمک‌های خودجوش دانشجویی در فعالیت‌های فرهنگی، بیان کرد: از جمله برنامه‌های فرهنگی این تشکل دانشگاهی می‌توان به ارائه خدمات و برنامه‌ریزی برای اکران فیلم «هیهات» اشاره کرد.

وی افزود: تدارک مناظره صادق زیباکلام به عنوان تحلیل‌کر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه تهران، و علی خضریان دبیر سیاسی اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در شنبه هفته آینده انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار