مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه گفت: عملیات توزیع علوفه ودانه پاشی در مناطق استان تا رفع بحران ناشی از بارش برف و یخ زدگی آغاز در راستای تغذیه پرندگان و وحوش ادامه دارد .
کد خبر: ۳۶۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 30 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ، در پی بارش سنگین برف و یخبندان کلیه زیستگاههای استان  با همکاری  محیط بانان و دوستداران محیط زیست  با توزیع  دانه و علوفه  در سطح مناطق امداد رسانی جهت تغذیه پرندگان  و وحوش  آغاز گردید. 
غلامحسین کاظمی  گفت: عملیات دانه پاشی و توزیع علوفه در سطح مناطق تا رفع بحران ناشی از سرما ویخبندان ومحدویت های  غذایی زیستمندان  ادامه خواهد داشت و از تلف شدن و آسیب های جدی به گونه های جانوری  پیشگیری می شود.

کاظمی   بابیان اینکه دانه پاشی و پخش مواد غذایی برای پرندگان و سایر حیوانات وحشی در روزهای برفی و سرد فصل زمستان می تواند تاثیر بسیار مهمی در حفظ و کمک به ادامه حیات وحوش و جلوگیری از مهاجرت پرندگان بومی به دیگر مناطق داشته باشد،  اظهار کرد: مقدار 8 تن علوفه ودانه غلات به همین منظور تهیه گردیده است که در مناطق مورد نیاز توزیع می گردد.

غلامحسین کاظمی  در گفتگو با خبر نگار صداوسیما در منطقه حفاظت شده بیستون  ( محیط بانی چلابه ) از شکارچیان نیز خواست در این روزها که پرندگان وگونه های حیات وحش  با کمبود مواد غذایی مواجه هستند، از شکار بی رویه آنها خودداری کنند.تا این روزهای بحرانی به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار