دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجر استان کرمانشاه خبر داد
دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجر استان کرمانشاه گفت: هر یک از واحدهای صنفی استان کرمانشاه در ایام‌الله دهه فجر اجناس خود را با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 31 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،نگار شاهمرادی با  اشاره به اینکه رسالت اتاق اصناف نظارت است اظهار داشت: 35 هزار واحد صنفی در شهر و 60 هزار واحد صنفی در استان کرمانشاه در قالب 60 اتحادیه فعالیت می‌کنند.

دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر200 جایگاه پرچم در بازار کرمانشاه برای واحدهای صنفی تعبیه شده است، عنوان کرد: فاصله میدان سپاه تا میدان آیت‌الله کاشانی در دو طرف بنرهایی با محتوای احادیث نصب می‌شود.

شاهمرادی با بیان اینکه 150 واحد صنفی هر کدام در یکی از ایام الله دهه فجر اجناس خود را با تخفیف 10 تا 20 درصد عرضه می‌کنند، گفت: سعی می‌شود این واحدها از میان واحدهای عرضه کننده مایحتاج و پوشاک مردم انتخاب شوند.

وی از برگزاری همایشی با عنوان حامیان انقلاب در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این همایش با حضور نماینده‌های صنفی و بازاریان و از اصناف برجسته و خانواده‌های شهدای اصناف برگزار و از خانواده شهدا تجلیل می‌شود.

شاهمرادی با بیان اینکه ایستگاههای صلواتی در 12 و 22 بهمن ماه برپا می‌شود، اظهار کرد: برگزاری مانور طلایه‌داران تذکر لسانی با اهدای شاخه‌های گل از دیگر برنامه‌های این کمیته است و سعی می‌شود در طول این برنامه از حجاب‌های برتر تقدیر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار