دبیر کمیته دانشجویان ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در کرمانشاه گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ،احمد عباسی، در خصوص اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو اظهار داشت: مشارکت عمومی در همه کشورهای جهان بمنزله پشتوانه اجتماعی مردم در آن حکومت است.

وی با بیان اینکه مردم رکن اصلی در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند، گفت: موضوع اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات جمهوری اسلامی ایران دوچندان است.

عباسی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف حضور مردم را در صحنه ها اجتماعی، خصوصا انتخابات بسیار حائز اهمیت بیان فرمودند.

وی گفت: در این برهه حساس زمانی که دشمنان  نظام در پی تلاش برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند و تلاش می‌کنند ملت را به هر طریق ممکن از انجام این امر واجب منصرف کنند، ملت غیور و پرشور ایران و بخصوص دانشجویان و جوانان به عنوان قشر فرهیخته و آزاد اندیش جامعه باید در این امر، بصیرت لازم را به کار ببندند.

عباسی بیان کرد: همه مردم با بصیرت و هوشیار جمهوری اسلامی ایران با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت، با ناکام گذاشتن بد خواهان این مرز و بوم لبخند را بر چهره مقام معظم رهبری بیاورند و قطعا شرکت در انتخابات یکی از موارد مهم در این زمینه است.

وی گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت تغییر وضع موجود به نفع مردم، بر خود واجب دانستم بنابر توصیه بزرگان استان مسئولیت کمیته مذکور را برعهده بگیرم و لذا از تمامی دانشجویان استان که به گفتمان کار و کرامت معتقداند در جهت توسعه و تفهیم این نوع راهبرد که راه برون رفت کشور از چالش های پیش رو می‌باشد دعوت میکنم تا با حضور و فعالیت خود آنچه را که وظیفه خود در ادای تکلیف به ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران می دانیم عمل کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار