شهردار کرمانشاه با تکذیب شایعه استعفای خود گفت: در حال طراحی برنامه‌‎های سال آینده شهر هستم.
کد خبر: ۵۵۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 30 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،آرش رضایی، در خصوص طرح شایعه استعفایش در فضای مجازی، گفت: استعفای من شایعه‌ای بیش نیست و قویاآن را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: علی رغم شرایط بسیار سخت اقتصادی که شورا و شهرداری با آن مواجه هستند، اما همچنان با تمام توان برای خدمت به مردم کار کرده و بحث استعفا مطرح نیست.

رضایی تصریح کرد: متاسفانه بعضا افرادی که مراجعات یا مطالبات و درخواست‌هایی داشتند و به دلیل شرایط اقتصادی و یا نوع مطالبه خود بازخورد منفی از شهرداری گرفتند، اینشایعات را رقم زده و این فضا را به وجود می‌آورند.

وی به جو صمیمی میان شورا و شهرداری اشاره کرد و افزود: جلسات ما به خوبی در حال انجام است و اگر چه انتقاد‌هایی نسبت به عملکرد همدیگر داریم، اما در فضای جلسات اینانتقادات به شکل منطقی مطرح شده و چیز غیرطبیعی یا مشکلی میان ما مطرح نیست.

رضایی افزود: علی رغم شرایط اقتصادی دشواری که پیش رو داریم، اما گزارش درآمدی که به شورا ارائه دادیم نشان می‌دهد که امسال وضعیت درآمد شهرداری روند منفی نداشتهاست.

وی به انتخابات شورای شهر در سال جاری اشاره کرد وافزود: به دلیل انتخابات و تغییر برخی اعضای شورا و مشکلاتی که در برگزاری جلسات شورا در نیمه اول سال و تا حدی نیمهدوم سال داشتیم و بعد از آن بحث‌ها و انتخاباتی که در خود شورا مطرح شد، امسال عملا سال منسجمی به لحاظ پیشبرد کار‌های تخصصی شهرداری نبود، اما قطعا سال آینده سالمنسجم‌تری خواهیم داشت و کار‌های شهرداری تخصصی‌تر پیش خواهد رفت.

رضایی تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود من تا عید نوروز هستم و بعد از عید می‌روم صحت ندارد و از هم اکنون در حال طراحی برنامه‌های سال آینده شهرداری هستم.

وی افزود: از سال آینده برنامه‌هایی از جمله ساخت چند تقاطع، طرح جامع حمل و نقل ترافیک، بحث نوسازی و بهسازی بافت فرسوده که هم اکنون برای جلسه‌ای در این خصوص درنهاد ریاست جمهوری هستیم را در دستور کار داریم و در حال برنامه ریزی برای اجرای آن‌ها هستیم.

رضایی با بیان اینکه کار‌های شهرداری روال خوبی را طی می‌کند، گفت: از مردم تقاضا داریم به حرف عده‌ای که بنا بر انگیزه‌های مشخصی سعی دارند فضای شهر را به سمت وسوی خاصی ببرند توجه نکنند و بدانند فضای شهر به سمت و سوی خوبی در حال حرکت است.

وی افزود: بابت اینکه در حال حاضر به دلیل مشکلات بسیار مالی خدماتی در شان مردم به آن‌ها ارائه نمی‌شود از مردم عذرخواهی می‌کنم، اما سال آینده سال خوبی برای شهر وشهرداری خواهد بود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار