سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: جهت تحقق شعار سال اداره کل محیط زیست در اسرع وقت به استعلام برای صدور مجوز برای واحد های صنعتی و تولیدی پاسخ می دهد.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 14 April 2022

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان نظارتی و حاکمیتی می باشد و متولی امر حفظ و حراست از محیط زیست است.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مسئولین کشور توجه ویژه ای به مقوله محیط زیست دارند، بر حسب وظیفه ای که ما در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری داریم اداره کل حفاظت محیط زیست ضمن وظایف و رسالتی که در راستای پاسخگویی به استعلام ها درباره استقرار واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی دارد به صورت هفتگی هفته ای یک الی دو جلسه در کمیسیون ماده ١١ تحت عنوان تسهیل و رفع موانع تولید شرکت می کنیم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ادامه داد: این جلسه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل می شود، امید است سازمان حفاظت محیط زیست در این راستا و در بحث اشتغال، تولید و دانش بنیان موثر باشد.

وی گفت: ما به هیچ وجه مخالف توسعه و تولید نیستیم بلکه در این زمینه تلاش می کنیم صنایع را به سمت توسعه پایداری که قرار است بازده اقتصادی داشته و با عدالت اجتماعی همراه باشد و در کنار آن هم محیط زیست حفظ شود، هدایت کنیم.

جلیلیان تاکید کرد: در اسرع وقت به استعلام هایی که صنایع از سازمان محیط زیست و اداره کل محیط زیست استان در خواست می کنند پاسخ داده می شود که بتوانیم در این راستا تاثیر گذار باشیم، بر اساس قانون، کلیه واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی در مرحله استقرار، تولید، بهره برداری و توسعه حتما باید مجوز و استعلام لازم را از محیط زیست اخذ کنند و تلاش کردیم این کار به سهولت انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار