قهرمان بوکس ایران گفت: عدم مدیریت صحیح، بوکس کرمانشاه را به تباهی کشانده و سبب مهاجرت قهرمانان از این استان شده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 04 October 2015
قهرمان بوکس ایران گفت: عدم مدیریت صحیح، بوکس کرمانشاه را به تباهی کشانده و سبب مهاجرت قهرمانان از این استان شده است.

علی مظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت:  متاسفانه بوکس کرمانشاه با عدم مدیریت صحیح به تباهی کشیده شده و دست اندکاران هیئت نیز همسو با سیاست‌های اداره کل از توجه به قهرمانان کوتاهی می‌کنند.

وی با انتقاد شدید ار مدیریت ورزش استان کرمانشاه افزود: متاسفانه مهره‌های نشانده شده در هیئت اهداف خاصی را دنبال می‌کنند اما آنچه واضح است آنها به فکر بوکس نیستند.

مظاهری افزود: با ادامه رویه موجود سال آینده دیگر نشانی از بوکس در کرمانشاه وجود نخواهد داشت مگر اینکه تربیت بدنی رویه خود را با حمایت از قهرمانان تغییر دهد چراکه وظیفه متولیان امر تلاش برای بقای ورزشکار در استان است نه اینکه او را فراری دهند.

پرچمدار کاروان ورزشی ایران در المپیک لندن افزود: شرایط حضور برای ورزشکاران ما در سایر استان‌ها نسبت به استان کرمانشاه بهتر است و به همین دلیل شاهد مهاجرت روز افزون قهرمانان از استان هستیم.

وی افزود: بنده موارد لازم را بارها به مسئولان هیئت و تربیت بدنی استان گوشزد کردم و هم اکنون اعلام می‌کنم هرگز سراغ هیئت بوکس کرمانشاه نخواهم رفت.

مظاهری در ادامه بیان کرد: ارتباط خود را با هیئت بوکس استان کرمانشاه کاملا قطع کردم و درخواست من از مقامات ارشد استان سازماندهی و رسیدگی به ورزش است.

وی کسب سهمیه المپیک ریو را مهمترین هدف خود عنوان کرد و گفت: فدراسیون هنوز برنامه‌های حضور در سهمیه‌ها را اعلام نکرده و اکنون تمام توان خود را برای این مهم به کار می‌گیرم.

مظاهری در پایان افزود: مصدومیت جسمی بنده نیز برطرف شده و مشکلی برای ادامه تمرینات ندارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار