استاندار کرمانشاه در نشست معرفی رئیس جدید اداره غله و خدمات بازرگانی استان که با حضور مازیار احمد حسینی سرپرست معاونت برنامه ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد،گفت: خوشبختانه با انتصاب آقای چاله چاله به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی، در این مجموعه تحول مناسبی شکل گرفته و با فاصله گرفتن از آن رویه‌های غلط گذشته، به دنبال اجرایی کردن سیاست های توسعه‌ای حوزه کشاورزی است.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ 11 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، استاندار کرمانشاه در نشست معرفی رئیس جدید اداره غله و خدمات بازرگانی استان که با حضور مازیار احمد حسینی سرپرست معاونت برنامه ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد،گفت: خوشبختانه با انتصاب آقای چاله چاله به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی، در این مجموعه تحول مناسبی شکل گرفته و با فاصله گرفتن از آن رویه‌های غلط گذشته، به دنبال اجرایی کردن سیاست های توسعه‌ای حوزه کشاورزی است.
 
وی در ادامه بر ضرورت استفاده از افراد متخصص در تدوین و اجرای برنامه‌های حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: نیروهای متخصص و توانمند سرمایه هر مجموعه محسوب می شوند و باید فارغ از دسته بندی های سیاسی از ایده‌ها و طرح‌های آنها برای توسعه استان استفاده کرد.
 
مدیر ارشد استان رعایت الگوی کشت را در درازمدت به سود کشاورزان و استاندارد و دانست گفت: مجموعه جهاد کشاورزی باید با برقراری یک ارتباط مناسب و مداوم و حمایت به موقع و صحیح، کشاورزان را به مشارکت در برنامه‌های توسعه‌ای تشویق کند.
 
وی همچنين بر افزایش نظارت ها در حوزه پرداخت تسهیلات تاکید کرد و گفت: برخی از افراد فرصت طلب با سوء استفاده از تسهیلات دولتی و صرف آن در جاهای دیگر، برای خود ثروت فراوان نامشروع به هم زده‌اند که این اتفاقِ بسیار بد ناشی از ضعف نظارت ها بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار