مدیرعامل شرکت بازیافت کرمانشاه گفت: شهرداری برای بازیافت نخاله با ما همکاری نمی‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 18 October 2015
مدیرعامل شرکت بازیافت کرمانشاه گفت: شهرداری برای بازیافت نخاله با ما همکاری نمی‌کند.

هایده شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از عدم همکاری شهرداری برای فعالیت سایت بازیافت نخاله ساختمانی کرمانشاه انتقاد کرد و افزود: ما هنوز برای آغاز به کار  مجدد سایت بلاتکلیف هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای ذهن شهردار را پر کردند که این کار باید به مناقصه گذاشته شود، نه اینکه توسط شرکت بازیافت انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت بازیافت کرمانشاه با اشاره به هزینه 14 هزار تومانی بازیافت هر تن نخاله ساختمانی، عنوان کرد: ما محاسبه کردیم که احتمالا از فروش هر تن نخاله بازیافت شده سه تا پنج هزار تومان درآمد داشته باشیم و قرار شد مابقی این هزینه از خود مردم اخذ شود.

به گفته شیرزادی اکنون شهرداری این رقم را محسابه کرده و بر اساس متراژ از مردم می‌گیرد، اما یک ریال هم به شرکت بازیافت نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که ما چهار ماه کار کردیم و شهرداری هیچ پولی به ما نداد.

شیرزادی ادامه داد: اکنون قرار است در شورای شهر راجع‌به این موضوع تصمیم‌گیری شود که منتظر نتیجه آن هستیم و به علاوه از استاندار جدید هم وقت ملاقات گرفتیم.

وی از انتقال تجهیزات و دستگاه‌های بازیافت نخاله ساختمانی به محل جدید سایت خبر داد و یادآوری کرد: حدود چهار ماه در محل قبلی که موقت بود کار کردیم، اما زمین جدیدی از منابع طبیعی گرفتیم و حتی پول آن را نیز به کشاورزان دادیم.

به گفته مدیرعامل شرکت بازیافت کرمانشاه، این زمین پشت سایت بازیافت زباله واقع شده و اکنون ماشین آلات در آن مستقر هستند.

شیرزادی از هزینه حدود شش میلیارد تومانی که برای خرید ماشین‌آلات شده یاد کرد و افزود: این تجهیزات می‌توانست روزانه حدود دو هزار تن نخاله ساختمانی را بازیافت کند و به علاوه برای 100 نفر نیز اشتغالزایی داشتیم.

 
گفتنی است: سایت بازیافت نخاله ساختمانی کرمانشاه تنها سایت در کشور است که اوایل سال 93 کار خود را آغاز کرد و بعد از مدتی تعطیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار