مدیرکل بهزیستی استان از پیگیری برای راه‌اندازی مجدد تنها سرپناه شبانه زنان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 28 October 2015
مدیرکل بهزیستی استان از پیگیری برای راه‌اندازی مجدد تنها سرپناه شبانه زنان کرمانشاه خبر داد.

عبدالرضا میرزائیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به وجود دو سرپناه شبانه در کرمانشاه برای مردان، گفت: این دو سرپناه در شهر کرمانشاه است و در شهرستان‌ها محلی نداریم.

وی افزود: هر یک از این مراکز ظرفیت پذیرش 30 نفر را دارند و یکی از این مراکز در ابتدای خیابان "اربابی" و دیگری در ترمینال "شهید کاویانی" قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره اینکه در گذشته سرپناه شبانه زنان هم در کرمانشاه داشتیم، خاطرنشان کرد: این مرکز در اسفندماه سال گذشته به دلیل نبود اعتبار تعطیل شد، اما اکنون حوزه معاونت پیشگیری در حال پیگیری برای جذب اعتبار و راه‌اندازی مجدد این مرکز است.

به گفته این مسئول ساعت پذیرش سرپناه‌های شبانه کرمانشاه از 18 و 30 دقیقه عصر تا صبح روز بعد است.

میرزائیان در خصوص خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود نیز یادآوری کرد: تامین یک وعده غذای گرم و صبحانه، ایجاد شرایط استحمام، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی کاهش آسیب برای افراد تزریقی، تهیه و توزیع پوشاک برای افراد نیازمند، پانسمان افرادی که زخم دارند و برگزاری کلاس‌ها و جلسات آموزشی از جمله این خدمات است.

وی جامعه هدف سرپناه‌های شبانه را افراد بی‌خانمان و پرخطر دانست که خصوصا در روزهای سرد سال نیازمند محلی برای خواب و استراحت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار