فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور:
فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور از شهدای مدافع حرم به عنوان مقربان درگاه الهی یاد کرد و گفت: این شهدا برای حراست از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده اند.
کد خبر: ۱۳۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 21 November 2015
فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور از شهدای مدافع حرم به عنوان مقربان درگاه الهی یاد کرد و گفت: این شهدا برای حراست از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده اند.

امیر منوچهر کاظمی روز شنبه و در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید ستارعباسی از شهدای مدافع حرم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجر و اهمیت کار شهدای گرانقدر را تنها خداوند متعال می تواند محاسبه کند چرا که این عزیزان با پروردگار خود معامله کرده اند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم برای دفاع از اسلام و حرم شریف اهل بیت (ع) جان خود را فدا کردند، کاری که برای همه ما نیز یک تکلیف است و اگر روزی لازم شود باید برای دفاع از حریم ولایت و اسلام در صحنه حاضر شویم.

امیر کاظمی خاطرنشان کرد: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید عباسی نشانگر قدرشناسی مردم از شهدای عزیزی است که برای امنیت کشور و دفاع از حرم شریف اهل بیت (ع) به جنگ دشمنان رفته اند.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور یادآور شد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم نشانگر ایمان آن ها و باعث افزایش وحدت میان مردم خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب مردم همیشه در صحنه و آگاه ما به خوبی راه شهدای خود را ادامه داده اند و به دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته اند.

شهید ستار عباسی به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه طی روزهای گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در شهر حلب سوریه و به دست تکفیری های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و امروز در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت این شهید والامقام فردا (یکشنبه اول آذر ماه) از ساعت 9:30 تا 11 صبح در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار