عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه وام خرید خودرو، گفت: لابی قدرت و ثروت با استفاده از منابع بانکی در هنگام انباشته شدن خودروها در خط تولید اقدام به ترخیص این خودروها کرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 24 November 2015
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه وام خرید خودرو، گفت: لابی قدرت و ثروت با استفاده از منابع بانکی در هنگام انباشته شدن خودروها در خط تولید اقدام به ترخیص این خودروها کرد.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در رابطه با بسته خروج از رکود، اظهار کرد: این بسته کاملا بسته بود که طی یک هفته شروع و خاتمه پیدا کرد و اثری از بروز اجزای این بسته در جامعه دیده نشد.

وی بیان داشت: علاقه‌ای به نقد ندارم، اما به گشایش مشکلات جامعه علاقه‌مندم و در همین راستا معتقدم بسته خروج از رکود کارآمدی لازم را برای خروج اقتصاد کشور از رکود ندارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر مبنایی که می‌خواهیم در کشور اجرا شود باید بر پایه یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد، چراکه سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی کاملا پذیرفته شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایجاد تولید را تنها راه خروج اقتصاد کشور از رکود دانست و بیان داشت: دولت تنها در نظام تولیدی امکان ایجاد اشتغال دارد.

مصری با بیان اینکه تمام مرزهای کشور به منطقه آزاد تبدیل شده، متذکر شد: در حال حاضر تولید از گردونه کشور حذف شده و کاملا به سمت واردات حرکت کرده‌ایم.

به گفته این مقام مسئول، فلسفه اصلی منطقه آزاد بر مبنای صادرات است، اما این منطقه آزاد در کشور ما کاملا بر واردات متمرکز شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسته خروج از رکود تولیدی در کشور ایجاد نخواهد کرد، گفت: زمانی که تولید در کشور ایجاد نشود به تبع آن اشتغالی نیز به‌وجود نمی‌آید.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت فعلی اقتصاد کشور، ادامه داد: زمانی که خودروها در خط تولید انباشته می‌شوند، لابی قدرت و ثروت با استفاده از منابع بانکی اقدام به ترخیص خودروها می‌کنند که این کار اشتغالی ایجاد نمی‌کند.

مصری با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی، بیان داشت: تولیدات خودروهای داخلی نباید طوری باشد که مصرف‌کنندگان بگویند «مرگ دست خداست و این خودروها وسیله است».

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به انباشته شدن خودروهای فراوان در خط تولید اشاره کرد و افزود: طرح مذکور (وام خودرو) برای ترخیص این خودروها بوده که با هدف رفع مشکلات خودروسازان و نه برای مردم اجرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار