معاون امور عمرانی استانداری خبرداد: عمران روستایی؛ خدمات عمومی؛ منابع انسانی و فناوری اطلاعات و توسعه اقتصادی از برجسته ترین بسته های اجرایی بودجه سال 95 می باشند.
کد خبر: ۱۳۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 24 November 2015
معاون امور عمرانی استانداری خبرداد: عمران روستایی؛ خدمات عمومی؛ منابع انسانی و فناوری اطلاعات و توسعه اقتصادی از برجسته ترین بسته های اجرایی بودجه سال 95 می باشند.

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس مجتبی نیک کردار طی گفت و گویی اظهار داشت: بخشنامه بودجه سال 1395 دهیاری های کشور در هشت بخش شامل راهبردها، سیاست ها، بسته های اجرایی بودجه، الزامات بودجه، طرز تنظیم بودجه، ضوابط مالی، تغییرات کدهای بودجه و سامانه بودجه دهیاری های کشور، تهیه و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: ارتقاء شاخص های توسعه روستایی، بسترسازی برای تحقق مدیریت مطلوب روستایی، ساماندهی وضعیت عمرانی و فنی، تحقق نظام کارآمد پایدار، ارتقاء سطح دانش و توانمند سازی نیروی انسانی و انتظام و شفاف سازی امور مالی از مهمترین راهبردهای تنظیم بودجه سال آینده دهیاری ها می باشند.

نیک کردار در این بخشنامه کلیه منابع مالی دهیاری اعم از منابع محلی؛ استانی و ملی مد نظر قرار گرفته است تا امکان استفاده بهینه از تمام منابع متصور در یک برنامه یک ساله برای دهیار فراهم گردد.

وی تاکید کرد: بخشداری ها؛ دهیاری ها و مسئولان امور مالی دهیاری ها موظفند؛ بودجه مصوب و تفریغ بودجه دهیاری ها را در سامانه بودجه دهیاری های کشور به آدرس اینترنتی budget.imo.org.ir ثبت نمایند.

مهندس نیک کردار یادآورشد: دهیاری مکلف است با شناسایی و پیش بینی منابع درآمدی؛ هزینه ها را به تفکیک امور اداری؛ خدمات روستایی و عمرانی در سقف منابع پیش بینی شده؛ تنظیم و اجرا و با هدف جلوگیری از راکد ماندن حساب دهیاری و ارتقاء بهره وری و عملکرد دهیاری، در کمترین زمان ممکن، نسبت به هزینه کرد اعتبارات و درآمدها اقدام نماید.

گفتنی است؛ بخشنامه بودجه سال 95 دهیاری های کشور از طریق سایت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه به نشانی www.roostaksh.ir ردیف آیین نامه ها و دستورالعمل ها جهت بهره برداری  قابل دسترسی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار