فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تامین امنیت کامل برای زواری اربعین که از مسیر استان کرمانشاه به مرز مهران تردد می کنند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹ 28 November 2015
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تامین امنیت کامل برای زواری اربعین که از مسیر استان کرمانشاه به مرز مهران تردد می کنند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه مسیر اصلی حرکت زائران به سمت مرز مهران است، این فرماندهی با تشکیل قرارگاه اربعین و بسیج همه جانبه امکانات و تجهیزات خود امنیت کامل را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: پليس استان براي انجام ماموريت ها و تامين نظم و امنيت زوار امام حسين(ع) در آمادگي کامل بوده و با برنامه ريزي و هماهنگي صورت گرفته و اشرافيت بر تمامي موضوعات انتظامي، امنيتي و ترافيکي درصدد ايجاد امنيتي مطلوب براي اين ايام هستيم.
 
وی اظهارکرد: امنیت کامل برای تمامی زائر سراها و موکب های بین راهی در محورهای منتهی به مرز مهران برقرار است.
 
 وی با اشاره به فرصت باقی مانده به اربعین حسینی گفت: با تشکیل تیم ها و گشت های انتظامی و کنترل جاده ای، تمام تلاش و همت پلیس سهولت ترد زائرین است.

امان اللهی در ادامه با اشاره به صدور و چاپ 24 ساعته گذرنامه در استان گفت: اداره گذرنامه این انتظامی با ارائه خدمات مضاعف از ساعت 8 صبح تا 6 بعداز ظهر و بعد از آن تا زمانی که مراجعه کننده باشد آماده ارائه خدمت به متقاضیان است.
 
 امان اللهی افزود: گشت های پلیس راه نیز در این ایام ضمن کنترل و پایش تردد خودروها، نظارت کامل و برخورد با رانندگان حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز را در دستور کار خود دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از مرز خسروی امکان خروج هیچ زائری به کشور عراق وجود ندارد و مشتاقان اباعبدالله حسین(ع) باید به یکی سه مرز مهران، چزابه و شلمچه مراجعه کنند.


ترافيک کرمانشاه به مرز مهران نيمه سنگين، اما روان

سرهنگ "محمد مرادي" رئيس پليس راه استان کرمانشاه نیز گفت: به منظور تامين امنيت و روان سازي ترافيک جاده اي استان در ايام منتهي به اربعين، پليس راه استان 95 تيم گشتي در مسيرهاي منتهي به مرز مهران مستقر کرده است.

مرادي با اشاره به حضور 24 ساعته پليس در جاده جهت تامين امنيت و روان سازي گفت: ترافيک محور کرمانشاه به مرز مهران نيمه سنگين، اما به صورت روان جريان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار