مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: مصرف نفت‌گاز در این استان با آغار تردد زائران اربعین 11 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 05 December 2015
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: مصرف نفت‌گاز در این استان با آغار تردد زائران اربعین 11 درصد افزایش یافت.

سیدرمضان هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از هشتم آبان ماه تا هشتم آذر ماه میزان مصرف نفت‌گاز نسبت به مدت مشابه ماه قبل با 11 درصد رشد به 42 میلیون و 303 هزار و 800 لیتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه میزام مصرف بنزین از هشتم مهر ماه تا هشتم آبان ماه را 35 میلیون و 858 هزار لیتر اعلام و بیان کرد: در این مدت مصرف نفت‌گاز در سطح استان 37 میلیون 968 هزار و 500 لیتر بوده است.

هاشمی با بیان اینکه مصرف بنزین نسبت به نفت‌گاز با آغاز سفر زائران اربعین رشد نامحسوسی داشته است، افزود: از هشتم آبان ماه تا هشتم آذر ماه مصرف بنزین با کمتر از یک درصد رشد به 36 میلیون 117 هزار و 900 لیتر رسیده است.

وی با اشاره به  توزیع یارانه‌ای نفت‌گاز گفت: این فرآورده نفتی به نرخ هر لیتر 300 تومان در جایگاه‌هایی که با شرکت پخش فرآورده نفتی در راستای ارائه خدمت به زائران همکاری داشته‌اند توزیع شده به طوری که نرخ آزاد این فرآورده 600 تومان است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه از همکاری چهار جایگاه عرضه‌کننده سوخت خبر داد و عنوان کرد: این جایگاه‌ها شامل جایگاه توزیع فرآورده نفتی سروش، ایلیا، راه کربلا و نوری هستند که در مسیر تردد زائران اربعین  قرار دارند.

وی بازدید از جایگاه‌های توزیع سوخت و ارسال به موقع فرآورده نفتی به جایگاه‌های مربوطه را از جمله اقدامات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین اعلام و اظهار کرد: بازرسی و تخصیص اعتبار جهت خرید فرآورده نفتی جایگاه‌های عرض‌کننده سوخت از دیگر اقدامات این شرکت برای خدمات‌دهی به زائران است.

هاشمی با اشاره به اینکه از آغاز سفر زائران اربعین تاکنون بیش از 500 دستگاه اتوبوس به جایگاه‌های عرضه‌کنند سوخت استان کرمانشاه مراجعه کرده‌اند، گفت: با افزایش مراجعه‌کنندگان به جایگاه‌های عرضه‌کننده نفتگاز این استان مصرف این فرآورده  نفتی 11 درصد رشد داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار