عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: آموزش های ارائه شده با نیاز بازار کار در کشور متناسب نیست.
کد خبر: ۱۴۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 09 December 2015
عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: آموزش های ارائه شده با نیاز بازار کار در کشور متناسب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان کاشفی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست «بررسی نمایشگاه بازار کرمانشاه» که از هفتم تا نهم بهمن ماه برگزار می شود، اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار است که در کشور برگزار شده و مشابه آن پیش تر در دانشگاه شریف و در وسعت بسیار کمتری برگزار شده است.

وی کمک در راستای کاهش نرخ بیکاری و همچنین گردآوری عرضه کنندگان کار، جویندگان شغل، دستگاه های اجرایی و مراکز آموزش به عنوان ۴ گروه اصلی حاضر در نمایشگاه در یک مکان و تبادل نظرات و اطلاعات این ۴ گروه را از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه عنوان کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: امیدوار هستیم با برگزاری این نمایشگاه دستگاه های اجرایی بیشتر با مشکلات حوزه اشتغال آشنا شده و همچنین عده ای جذب بازار کار شده وبرخی نیز فنون کارآفرینی را بیاموزند.

کاشفی از برگزاری سمینارهایی با موضوع اشتغال و کارآفرینی در حاشیه نمایشگاه مذکور خبر داد و خاطر نشان کرد: تمامی تلاش ما این است که نمایشگاه با کمترین مشکل برگزار شده و به صورت دوره ای برگزاری این نمایشگاه را در دستور کار داشته باشیم.

وی به تفاوت های موجود میان آموزش های ارائه شده با نیاز بازار کار در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان ما باید از آموزش های عملی لازم برخوردار شده تا پس از اتمام تحصیل بتوانند جذب بازار کار شوند.

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران در پایان نمایشگاه بازار کرمانشاه را فرصت مناسبی برای ارائه آموزش های لازم در بازار کار عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه تمامی کسانی که دغدغه اشتغال دارند حاضر خواهند بود و این فرصتی است که ببینند چه کاری می خواهند برای اشتغال استان انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار