مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از راه‌اندازی مجدد تنها سرپناه شبانه زنان در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 16 December 2015
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از راه‌اندازی مجدد تنها سرپناه شبانه زنان در کرمانشاه خبر داد.

عبدالرضا میرزاییان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: از چند روز قبل شاهد جابجایی تنها سرپناه شبانه زنان کرمانشاه و آغاز بکار مجدد این مرکز بودیم.

وی با بیان اینکه سرپناه شبانه زنان در کرمانشاه از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرد، ادامه داد: این مکان در محل قبلی مدتی فعالیت نداشت و اکنون به محل جدید منتقل شده‌ است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه محل جدید این سرپناه شبانه را خیابان "آیت‌الله کاشانی" کرمانشاه اعلام کرد که نام آن نیز سرپناه شبانه "نشاط زاگرس" است.

به گفته این مسئول، این سرپناه ظرفیت پذیرش 25 نفر را دارد، اما اگر مراجعین بیشتری هم باشند پذیرش خواهند شد.

میرزاییان تاکید کرد: جامعه هدف این سرپناه معتادان کارتن خواب و زنان در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند که بی‌خانمان هستند.

وی تامین جای خواب، یک وعده غذای گرم و صبحانه را از جمله خدماتی دانست که در این مرکز ارائه می‌شود و اظهار کرد: مراجعین همچنین می‌توانند در این مرکز استحمام کنند و اگر مشکل جسمی داشتند مداوای اولیه برای آنها انجام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: ساعت پذیرش این مرکز نیز از 19 شب تا هفت صبح روز بعد است، اما در روزهای سرد این ساعت کمی افزایش می‌یابد.

میرزاییان از وجود دو سرپناه شبانه برای مردان در کرمانشاه نیز خبر داد و افزود: این دو مرکز در ترمینال شهید کاویانی و همچنین ابتدای خیابان اربابی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
درود بر شرف هرکی در این کارها سهمی داره, البته سهم خوردن نه, باورکن آقای مدیرکل اسم سهم آمد تنم لرزید ببخشید تو این پیام اسم خوردن آوردم,شما هم میدانین کسانی هستند از حق اینهاهم نگذرن,تورا به شرفت مراقب باش, الان ساعت ۴/۴۷ بامداده یه لحظه تصورکن با لبسای یکی از اونا گرسنه م باشی بیای بیرون, تصورشم غیر ممکنه اونام مثل ما هستن بخدا آدمن البته من نمیگم موفق ودعا و این حرفا اما شک نکن هر قدمی برداری پاداششو درست وحسابی میگیری پ با تمام توان...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار