سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گفت: با کسانی که بخواهند در انتخابات به مسائل قومی بپردازند به شدت برخورد می کنیم.
کد خبر: ۱۵۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 23 December 2015
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گفت: با کسانی که بخواهند در انتخابات به مسائل قومی بپردازند به شدت برخورد می کنیم.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر یوسف شاه حسینی در نشست خبری با خبرنگاران استان که با حضور اعضا ستاد انتخابات استان در محل سالن معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، افزود: باید همه تلاش کنند که فرهنگ و اخلاق صحیح انتخابات رعایت شود و از یک نگاه فردی، قومی و شخصی به یک نگاه عمومی که خیر همگان را به دنبال دارد، برسیم.

وی اظهار داشت: کسانی که به مسائل قومی دامن می زنند، توسعه نیافته هستند زیرا این موضوع در دراز مدت برای همه مضر و خطرناک است.

وی ادامه داد: همگی موظف هستند بدن هیچ جانبداری و بدور از تخریب و عدم توجه به مسائل مطرود قومی در راستای همدلی، اعتماد، پیشرفت و اخلاق و رفتار صحیح انتخاباتی گام بردارند.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: پرداختن به مباحث قومیتی به هیچ عنوان خوشایند و پذیرفتنی نیست.

وی همچنین بیان داشت: این قول را می دهیم که امانت دار خوبی باشیم تا اعتماد در جامعه شکل بگیرد.

دکتر شاه حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در استان کرمانشاه گفت: تاکنون ثبت نام 8 نفر در استان کرمانشاه برای مجلس خبرگان رهبری قطعی شده است و 5 نفر نیز در حال ثبت نام هستند.

وی افزود: همچنین تاکنون 143 نفر نیز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: خوشبختانه بین هئیت های اجرایی و نظارت تعامل خوبی برقرار است و از ابتدای کار تاکنون هیچ مشکلی مشاهده نکرده ایم که امیدواریم سایر کارها نیز بر اساس تقویم زمانی تعریف شده ادامه پیدا کند.

وی گفت: زمان ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز به پایان می رسد اما زمان ثبت نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد که پس از مراحل ثبت نام به مدت 10 روز کار رسیدگی به صلاحیت ها در هئیت های اجرایی انجام می شود و پس از آن نیز کار رسیدگی به صلاحیت ها توسط هئیت نظارت و شورای نگهیان آغاز می گردد.

وی همچنین تعداد صندوق اخذ رای درتمامی شعبات استان را بیش از هزار و 550 صندوق عنوان کرد.

دکتر شاه حسینی گفت: در استان 6 حوزه مرکزی، 8 حوزه فرعی و 17 حوزه بخش مستقل نیز وجود دارد.
بیشتر   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار